Show hier je nieuwe gereedschap "X" : Tools rule!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

G. BRASLETTI

MF veteraan
Donateur
19 jun 2006
26.624
6.698
Voorne aan zee
Show hier dus al je nieuwe/oude/verse/vage/gejatte/gevonden/antieke/zelf-bedachte gereedschap dat je met de sleutelaars wilt delen!​


Gereedschap gerelateerde Links:


Handige topics wat betreft het gebruik van gereedschap:



images

B496145.jpg

images

images

foto%20merken%20website(1).jpg

images
8714678180002_logo%20ironside.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dan zijn we er in gestonken jongens, want dan is de kans groot dat het een rem onderdeel van een Franse auto is ;)
Heb ik ook een keer gehad, bij de remklauw van een 205 volgens mij.
Dat was een 5 kantbout, de bout zat aan de achterkant en ik kon het niet goed zien.

En maar proberen met verschillende maten sleutels, 15, 16, 17 etc. Waarom past die rommel niet B| :? _O-
 
Deze zijn ook leuk..iemand?

[afbeelding]
Uitwendige Torx?

Cilinder(kop)bouten Harley, onder andere.

Kan gewoon een passende veeltand-ringsleutel op :)

Ik heb voor de remblok-geleider-stang-koppen zelfs een miniatuur veeltanddopje: briljant :Y


edit: was al gezegd:
Je bedoeld van die mooie 12 kant bouten. Zitten dacht ik tegenwoordig veel op cilinderkoppen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dan zijn we er in gestonken jongens, want dan is de kans groot dat het een rem onderdeel van een Franse auto is ;)

Bijna, het is de stationairklep van een Ford Fiesta uit 96 (MK4). Het apparaat valt uit na een minuut normaal stationair lopen. Ik wilde hem openwerken om schoon te maken maar ik kon geen passende imbus vinden want het blijkt inderdaad dat ie een kant minder heeft :P
Ik denk dat ik maar ga proberen een imbussleutel bij te slijpen want ik kan deze bitjes nergens vinden. Wel overal die van Rob maar ik weet niet of dat de juiste maat is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan