Sidi Vertebra *Bling* uitvoering

Giz

MF veteraan
17 sep 2002
5.036
1
Almere
Te koop wegens al 2 jaar in de kast staan. Sidi Vertebra Zwart/Grijs/Chroom uitvoering. 3 maanden aangehad en in nette staat. Binnenzijde ook erg netjes en schoon. Maat 42.

Doe een leuk bod binnen de grenzen van de redelijkheid :)
 
Laatst bewerkt:
wel ff foto toevoegen natuurlijk :P

full
 

Lijkt me goed, dan zijn ze verkocht wat mij betreft :)
Heb je een mail gestuurd met ons adres


Nog immer te koop voor de eerste bieder :) doe een leuk bod en je kan ze halen ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik kan je niet mailen vanaf hier, dus ergens deze week neem ik contact met je op door op je mail te reageren. Ik heb nog twee andere laarzen op t oog (Sidi en Alpinestars) en mn vriendin moet die bling ook wel goedkeuren he. ;)
 
Ik kan je niet mailen vanaf hier, dus ergens deze week neem ik contact met je op door op je mail te reageren. Ik heb nog twee andere laarzen op t oog (Sidi en Alpinestars) en mn vriendin moet die bling ook wel goedkeuren he. ;)

Ik begrijp uit je woorden dat je nog niet weet of je deze laarzen wilt kopen? Dan zijn ze dus nog gewoon te koop voor de eerstvolgende bieder.
Bieden en dan niet zeker weten daar doen we niet aan, iedereen denkt nu dat jij ze heb gekocht terwijl je het eigenlijk nog niet weet. dan moet je niet bieden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan