Sim kaart navagatie data only prepaid

Harmonizer

MF veteraan
Donateur
14 dec 2019
1.481
745
Hoi allemaal,

Ik weet niet of de vraag hier in het juiste topic staat maar anders maar verplaatsen.
Ik heb een mobile smartphone (iphone) met daarop calimoto de betaalde versie.
Dit is een oude Iphone dus gaat de camera stuk , nobody care.
Ik heb geprobeerd om met een hotspot op de gewone eigen telefoon te verbinden en dat lukt, moet alleen elke keer weer opnieuw en verliest de verbinding. (gepruts dus)
Nu wil ik een prepaid data only simkaart hierin doen en deze moet het doen in europa. landje meer of minder is niet erg.
Ik had deze gevonden en lijkt me geschikt, Het is europa, prepaid, en verliest ze data bundel niet aan het einde van de maand.
Ik gebruik hem ook alleen maar met vakantie en zo nu en dan een uitgestippelde rit.


De vraag hier is: is er nog beter dan deze? goedkoper of heeft iemand ervaring met deze gehad ?
bvd
 
Veel providers bieden de optie om een tweede sim met data-only op je eigen nummer kunt bijbestellen voor een paar euro.
 
Voor een paar euro per maand heb je een simkaart met data van simyo, zit dat wel ook bellen bij.

(ik heb er eentje speciaal voor de auto telefoon die een hotspot voor de radio is)

db
 
Top , bedankt voor de reacties, ik ben voor de prepaid gegaan , hier bleef de data een jaar geldig ipv een maand,
en was zo te zien 1 van de goedkoopste met bij bestellen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan