Simpele motorrouteplanner

Jah dat wel... vind het wel wat hebben... ik zet normaal gesproken eerst mijn routes in Google Maps, dan kan ik zien wat voor omgeving ik in rij en als de route klaar is zet ik hem in MapSource.

Dit slaat Mapsource (MP) over. Vind ik eerlijk gezegd wel handig.

Je kunt de route ook verslepen net als bij Maps. dus je kunt zelf zeggen waar je langs rijd, als je zoiets hebt van OnRoute, is ook wel leuk, maar je kunt niet slepen met de routes, dat vind ik wel jammer van MP.

Leuke site!
 
Ja, dat ben ik met je eens, mapsource is niet de makkelijkste software om even te leren.

Je hebt ook www.yournavigation.org, die maakt gebruik van openstreetmap-data. Ik heb de software van die site aangepast op mijn eigen site staan (ondertitel). Daar kan je ook makkelijk routes mee maken en gewoon direct exporteren naar gpx-formaat.
 
Heb er even mee zitten spelen en ik vind het ook een gooie tip. Bedankt!
 
Ook een goed principe van jou, kan wel eens goed werken. maar dat is puur voor allroads dan? Dus ook offroad stukkies ofzo?

Haha, daar knal ik met de Shadow niet overheen ;) (Of het moet niet anders kunnen;)
 
Ja, die allroadmap routeert juist over onverharde wegen ;)

Opzich is het niet heel moeilijk om mijn software aan te passen om een soort onroute-kaart te maken. Maar dan moeten mensen wel aangeven wat op de kaart goede motorwegen zijn. Ik vind dat bij onroute nogal tegenvallen, daar is bij mij in de buurt heel erg veel groen.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan