Slijtage slicks

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ducati-m

MF veteraan
5 mrt 2009
36.014
46
:W

Rij sinds twee dagen voor het eerst op slicks (continentals). Tot hoe ver kun je zoiets oprijden? :? Slijtage kun je aan de gaatjes zien, maar tot hoe ver mogen deze weggesleten zijn?


CtEIzxu.jpg
 
Ik heb eens slicks doorgezaagd om te kijken hoeveel rubber er nog opzat.
Bij Dunlops zit er zoveel rubber boven het canvas dat je de indicatie gaten helemaal weg kan rijden. Bij pirelli's zit aanzienlijk minder rubber boven de staalgordel, hierbij moeten de slijtage indicatoren dus wel zichtbaar blijven.
Bij conties weet ik het niet, die zal je zelf ff door moeten zagen, daarna kan je er zeker niet meer op rijden. :P
 
Ik heb eens slicks doorgezaagd om te kijken hoeveel rubber er nog opzat.
Bij Dunlops zit er zoveel rubber boven het canvas dat je de indicatie gaten helemaal weg kan rijden. Bij pirelli's zit aanzienlijk minder rubber boven de staalgordel, hierbij moeten de slijtage indicatoren dus wel zichtbaar blijven.
Bij conties weet ik het niet, die zal je zelf ff door moeten zagen, daarna kan je er zeker niet meer op rijden. :P

Hahaha, dat is echt voor jou :+
 
Ik heb eens slicks doorgezaagd om te kijken hoeveel rubber er nog opzat.
Bij Dunlops zit er zoveel rubber boven het canvas dat je de indicatie gaten helemaal weg kan rijden. Bij pirelli's zit aanzienlijk minder rubber boven de staalgordel, hierbij moeten de slijtage indicatoren dus wel zichtbaar blijven.
Bij conties weet ik het niet, die zal je zelf ff door moeten zagen, daarna kan je er zeker niet meer op rijden. :P
_O-

ja zo kan het ook haha


Maar bedankt allen voor de reacties :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan