Slip on Akrapovic

Fiba750

Rookie
26 sep 2021
15
0
Gm
Ik ben op zoek naar een slip on Akrapovic demper( niet een ronde , maar 1 met een driehoekige achterkant) voor mijn Suzuki Gsx R 750 uit 2006 - 2007.Ik heb geen katalysator meer eronder en weet niet de diameter van de pijp.
Wel een schappelijke prijs aub !

Alvast bedankt !!
 
Misschien moet je die diameter ff opmeten dan.. Of verwacht je dat mensen je nu massaal dempers gaan aanbieden in de hoop dat er 1 tussen zit die past..?
En tip, ga voor een lange demper, een hexagonale Akra van 450mm met fatsoenlijke db killer bijv..
Ik heb lang geleden dezelfde fiets als jou gehad en die Akra shorty pijpjes zit net zoveel takkeherrie in als dat excuus voor een uitlaat wat je er eerst onder had.
 
Ja klopt man , vind alle soorten behalve zo een kelkachtige model / GP Series hahahaha.
Thanks voor de tip !
 
Ík heb nog een Superpole. Nederlands dempertje die wat schappelijker geprijsd is. Hexagonaal, net als Akra.
01c7bb99-e26b-4840-9920-4fd143999054.jpg


DB killertje mist, nog gewoon verkrijgbaar bij Superpole Nederland. Gewoon voorraad product bij hun.
Heb m dr zelf maar 2000 km oid op m'n 990 gehad, toen rotte m'n voorbocht door en moest ik toch een compleet ander systeem inclusief demper.

€250 wil ik dr voor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan