slip on maken op srad

30 jun 2009
85
0
Goedemiddag,

Ik zit met een vraagstuk, maar kan me voorstellen dat er meerdere srad rijders zijn met dit probleem.

Ik heb een mooie titanium demper gekocht voor op mijn srad uit 1996. Dit type heeft een bolt-on aansluiting op het bochtenwerk, Ik heb het bochtenwerk netjes gespoten, matzwart, maar eerlijk is eerlijk: het ziet er niet uit!

Ik ben op zoek geweest naar een titanium bochtenset maar daar val je stijl van achterover.

De nieuwere types gsxr hebben zo'n slipon van bijvoorbeeld titanium, die aansluit op het stalen bochtenwerk, maar dan wel achter/onder een kuip, zodat je die lelijke zwart gemoffelde pijp niet meer hebt.

Nou weet ik niet of er slip-ons zijn te krijgen gelijk aan de vorm van de originele uitlaat van een srad, zodat je het overbodige stuk pijp van het bochtenstuk af kunt slijpen en de slip-on daar in de plaats op kunt zetten.

Zijn er mensen die hier ook al naar gezocht hebben of dit gemaakt hebben?
 
je kan je uitlaat ook hittebestendig laten poedercoaten, ik ken iekmand die dat vroeger ooit eens met je jolly moto`s van zijn Rd heeft laten doen, dat zag er echt perfect uit.
 
ja maar welke kleur ziet er nou mooi uit bij een titanium demper? Moet eerlijk gezeg ook wel bekennen dat ik een beetje een matal-fetisch heb, maar dan niet voor het pisbakkenstaat waarvan de originele uitlaatbochten gemaakt zijn ;-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan