sluiten "verkocht" topics

keesf

Die hard MF'er
18 jan 2010
611
0
Veenendaal
naar mate ik meer kijk in de tekoop hoek, valt het mij op dat veel van de naarboven geschoven topics zijn van motoren die reeds verkocht zijn, en de mensen die reageren niet voldoende hebben gelezen en alsnog reageren.

is er de mogelijkheid om de verkochte producen te voorzien van een slotje, zodat het voor iedereen duidelijk is dat het artikel ( motor of anderzijds) reeds verkocht is. dit zorgt ervoor dat er meer overzicht komt in het tekoop hoekje,

als daar niet voldoende moderators voor zijn dan wil ik mij wel naar voren schuiven om dit op me te nemen.

groet

Kees
 
Het mooiste is het als de topicstarters zelf een berichtje sturen aan de mods via het gele driehoekje om te vragen om een slotje. Doen ze dat niet dan moeten de mods alle topics doorlopen en kijken of het verkocht is of niet en het op slot gooien. Dat laatste kost aardig wat tijd -O- maar er zijn wel handigheidjes voor O-) ;)
 
Het mooiste is het als de topicstarters zelf een berichtje sturen aan de mods via het gele driehoekje om te vragen om een slotje. Doen ze dat niet dan moeten de mods alle topics doorlopen en kijken of het verkocht is of niet en het op slot gooien. Dat laatste kost aardig wat tijd -O- maar er zijn wel handigheidjes voor O-) ;)


het zou zo moeten zijn dat de TS inderdaad zelf ervoor zorgt dat er een slotje komt, maar helaas gebeurt dit te weinig, of ze vragen het in het topic zelf, en daar moet je als mod ook maar net kijken.

dat het doorlopen van veel topics veel tijd kost besef ik ook, vandaar dat ik mezelf al had aangeboden. maar je geeft aan dat er handigheidjes voor zijn, kunnen die dan niet vaker gebruikt worden.

sub opmerking, is er een termijn voor tekoop topics, soms komen er topics naarboven van meer dan 6 maanden oud, en waar al die tijd niets in is gebeurt.
 
het zou zo moeten zijn dat de TS inderdaad zelf ervoor zorgt dat er een slotje komt, maar helaas gebeurt dit te weinig, of ze vragen het in het topic zelf, en daar moet je als mod ook maar net kijken.
Dat eerste zou inderdaad het mooiste zijn :)



dat het doorlopen van veel topics veel tijd kost besef ik ook, vandaar dat ik mezelf al had aangeboden. maar je geeft aan dat er handigheidjes voor zijn, kunnen die dan niet vaker gebruikt worden.
Natuurlijk kunnen die vaker gebruikt worden maar daar moeten de mods dan ook maar tijd voor hebben ;) Het is dus even wachten op een reactie van de crew.
 
Even vanuit mijn eigen ervaring;

Wanneer iemand (de topicstarter zelf, of een ander) een topicreport aanmaakt, duurt het nog geen paar uur voordat een topic op slot zit.

Het doorspitten van topics om te kijken of het op slot kan ivm verkocht, toch maar niet verkopen, ingeruild, ed kan. Heb ik al een paar keer gedaan: nauwelijks bij te houden :) Vandaar het werken met de topicreports :Y

Overigens zijn er meerdere MF ers die min of meer assisteren. zij sturen dan een topicreport als ze zien dat iemand 'verkocht' in zijn of haar topic zet. En daar zijn we blij mee.

Dus mocht je idd een handje willen helpen; please be our guest :)
 
Ik post wel eens ter lering onderstaande tekst in zo'n topic, als ik het tegen kom.

slotjes aanvragen les 1:
NIET in het topic roepen om een slotje. Denk je dat de crew alle berichten leest? Alleen maar van sommige users, en in sommige topics.

slotjes aanvragen les 2:
Daar is dit knopje
topic-report.gif
rechts bovenaan de pagina voor!
Dan krijgt de crew een mailtje, én het topic krijgt een bepaalde markering die alleen mods kunnen zien. Elke mod kan dan actie ondernemen. Je kunt het gebruiken voor het melden van 2500 posts, maar ook om een advertentietopic te laten sluiten, om spam of een vervelende gebruiker te melden, een topictitel te laten wijzigen etc etc.
 
*O* voor de topicrapportageknop! Die zou vaker gebruikt moeten worden :Y

En om de mods wat te helpen hierbij een lijstje met topics waarvan denk ik 80% op slot kan. Succes met klikken op de knopjes :/
 
Stiekem proberen we de verkooptopics zo irritant mogelijk te maken, zodat iedereen straks naar motorshopper.nl vlucht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan