SM Anonymous meeting

Waarrrrrrr

  • 28/4 beschikbaar

    Stemmen: 1 6,7%
  • 29/4 beschikbaar

    Stemmen: 0 0,0%
  • 28/4 en 29/4 beschikbaar

    Stemmen: 3 20,0%
  • 12/5 beschikbaar

    Stemmen: 0 0,0%
  • 13/5 beschikbaar

    Stemmen: 0 0,0%
  • 12/5 en 13/5 beschikbaar

    Stemmen: 11 73,3%

  • Totaal aantal stemmers
    15
Uhm, ik snap het niet :?
De poll gaat over waarrr, maar je moet een datum invullen. En dan kan je ook nog 2 datums invullen, dat is als je allebei de dagen kan?
 
Laatst bewerkt:
Uhm, ik snap het niet :?
De poll gaat over waarrr, maar je moet een datum invullen. En dan kan je ook nog 2 datums invullen, dat is als je allebei de dagen kan?

We moeten eerst een datum hebben dat de meeste kunnen. Locatie's zijn al geroepen in vorig topic en de meeste stemmen zullen gelden.
 
ohja,

ik weet niet zozeer of de door mij voorgestelde route ook te doen valt vanuit Ijsselstein.
eventueel zou de route daaraan aangepast kunnen/moeten/dienen te worden.
 
Mensen kunnen alleen zeiken, maar zelf een alternatief aandragen zit er bij de meeste niet in. Jammer is dat.
 
Ik stel Startpunt IJsselstein voor, richting Lekdijk. (drempels springen :+ )

dan oversteken naar Gorichem, ff pauze bij de evenementenhal Gorichem.
dan het water over, en aan de zuidzijde van de waal richting nijmegen over de dijkweggetjes daar.

en bij nijmegen ofzo het water weer over, weer terug richting IJsselstein..
 
Ik stel Startpunt IJsselstein voor, richting Lekdijk. (drempels springen :+ )

dan oversteken naar Gorichem, ff pauze bij de evenementenhal Gorichem.
dan het water over, en aan de zuidzijde van de waal richting nijmegen over de dijkweggetjes daar.

en bij nijmegen ofzo het water weer over, weer terug richting IJsselstein..

Prima! Doen we!

zo.. klaar.. locatie en route is bepaald :P
 
:+

enkel, zie net dat we dan pas bij rotterdam fzow het water over kunnen ter hoogte van de A16..
zie wel dat er bij Schoonhoven een veerpont heen en weer gaat.. bezwaren tegen een veerpont overgang?
 
Google Maps

Enkel bij de punten; N, O gaan we het water over, dat is een stuk fietspad.. maar die shortcut scheelt ons een tank benzine bij wijze van spreken :+
 
Laatst bewerkt:
Komt Rikkels ja of nee??

Zkrsss en wees gerust ik zal je geen seconde aandacht geven, tenzij je echt je best gaat doen.
Waarom niet??? Gewoon om het simpele feit dat je het niet waard bent. Mocht je daar niet mee kunnen leven is dat jmmr voor je maar stop met je zelf voor schut te zette en hou je is een keer bezig met brmmrs inplaats van mij. Het word bijna eng zo vaak jij al "rikkels" in heb getypt.

Ik ga me echt niet meer druk maken om gasten zoals jij dat heb ik al meer als genoeg gedaan.
En of je wel of niet komt af laat hangen van mij??? laat ook maar ik ga daar niet eens meer op antwoorden.

Mijn reden om te komen is brmmrs kieken en een stukkie cruisen en ik ben van mening dat mensen die dat niet doen btr thuis kunnen blijven.
 
Zkrsss en wees gerust ik zal je geen seconde aandacht geven, tenzij je echt je best gaat doen.
Waarom niet??? Gewoon om het simpele feit dat je het niet waard bent. Mocht je daar niet mee kunnen leven is dat jmmr voor je maar stop met je zelf voor schut te zette en hou je is een keer bezig met brmmrs inplaats van mij. Het word bijna eng zo vaak jij al "rikkels" in heb getypt.

Ik ga me echt niet meer druk maken om gasten zoals jij dat heb ik al meer als genoeg gedaan.
En of je wel of niet komt af laat hangen van mij??? laat ook maar ik ga daar niet eens meer op antwoorden.

Mijn reden om te komen is brmmrs kieken en een stukkie cruisen en ik ben van mening dat mensen die dat niet doen btr thuis kunnen blijven.

Duidelijke taal toch :Y

Het gaat een normaal ritje worden met geen idioten gedrag en geen gestunt in de groep

Wie zich hier niet aan kan houden zal zoek worden gereden door de groep..

Voor de rest maken we er gewoon een leuk dagje uit van. Misschien ergens paar pilonnetjes neerzetten (heeft iemand die) om een debielencircuitje uit te zetten :+
 
Mensen kunnen alleen zeiken, maar zelf een alternatief aandragen zit er bij de meeste niet in. Jammer is dat.
Commentaar krijgen is nooit leuk, en iedereen het naar zijn zin maken zal ook nooit lukken.
Het is mooi dat iemand een meeting wil organiseren, maar het vorige topic bloedde dood omdat de topicstarter niet meer reageerde.
En ik neem aan dat het gezeur over, als hij komt, dan kom ik niet! Dat dat alleen maar een beetje plagen is en niet serieus. Althans dat hoop ik. :/

Nu de plaats en rit bekent is, denk ik dat het wel wat wordt. Ik ga mijn best doen om erbij te kunnen zijn. :Y
 
Zkrsss en wees gerust ik zal je geen seconde aandacht geven, tenzij je echt je best gaat doen.
Waarom niet??? Gewoon om het simpele feit dat je het niet waard bent. Mocht je daar niet mee kunnen leven is dat jmmr voor je maar stop met je zelf voor schut te zette en hou je is een keer bezig met brmmrs inplaats van mij. Het word bijna eng zo vaak jij al "rikkels" in heb getypt.

Ik ga me echt niet meer druk maken om gasten zoals jij dat heb ik al meer als genoeg gedaan.
En of je wel of niet komt af laat hangen van mij??? laat ook maar ik ga daar niet eens meer op antwoorden.

Mijn reden om te komen is brmmrs kieken en een stukkie cruisen en ik ben van mening dat mensen die dat niet doen btr thuis kunnen blijven.
Weet je het zeker dat je jezelf niet meer druk gaat maken?

Oja, je kan nog steeds geen wheelies.

Kusje voor je moeder.
 
Zkrsss en wees gerust ik zal je geen seconde aandacht geven, tenzij je echt je best gaat doen.
Waarom niet??? Gewoon om het simpele feit dat je het niet waard bent. Mocht je daar niet mee kunnen leven is dat jmmr voor je maar stop met je zelf voor schut te zette en hou je is een keer bezig met brmmrs inplaats van mij. Het word bijna eng zo vaak jij al "rikkels" in heb getypt.

Ik ga me echt niet meer druk maken om gasten zoals jij dat heb ik al meer als genoeg gedaan.
En of je wel of niet komt af laat hangen van mij??? laat ook maar ik ga daar niet eens meer op antwoorden.

Mijn reden om te komen is brmmrs kieken en een stukkie cruisen en ik ben van mening dat mensen die dat niet doen btr thuis kunnen blijven.

Rusig rustig, steek er ff 1 op man, je maakt je nogal druk :/

Maar rikkels altijd -1
 
Gaat dit topic over Rik of over een gezellige meeting met een ritje erachteraan. B|
Kunnen de kleuters dit misschien op msn uitvechten ofzo!
 
Terug
Bovenaan Onderaan