SM Velgen

Ouzo

Die hard MF'er
16 jan 2003
546
0
Dongen
Ben op zoek naar SM velgen voor mijn Husk 610 uit '92.
Waar kan ik het beste gaan informeren!

Benv erp. zou redelijk goede prijzen hebben.
(tweedehands maakt niet uit)

iemand misschien nog wat adressen.

Weet iemand tevens of er gewoon SS velgen in deze motard 'to be' passen?
of zijn deze te zwaar?
 
Laatst bewerkt:
Informeer is bij Bonmotoren ( www.bonmotoren.nl )

Of bij Haan, de bron van alles :P ( www.haanwheels.com )

Sommige SS velgen passen ook maar welke dat weet ik ff niet :P

Succes ermee :Y

Voor SS velgen moet je gewoon ff de naaf opmeten van je huidige wielen en dan op zoek gaan naar een SS wiel met dezelfde maten :)

GS500 wielen worden regelmatig gebruikt hiervoor geloof ik! Maar of ze ook in een Husk passen :? Ik zou voor spaken gaan iig :9
 
ben op dit moment druk aan het navragen.
heb een aantal mogelijkheden gevonden, echter wil men vaak tweedehands nog heftige prijzen vragen.
 
full


Setje velgen met hagelnieuwe banden en met voor en achter remschijf (voor is 320 mm). Hele feest voor maar 400 euro *O*

want je moet niet vergeten dat als je velgen hebt dat er ook nog banden omheen moeten en dat die ook best prijzig kunnen zijn en dat je af en toe ook nog wilt kunnen stoppen dus een leuk schijfje aan de voorkant is ook niet weg....
 
(Afbeelding)

Setje velgen met hagelnieuwe banden en met voor en achter remschijf (voor is 320 mm). Hele feest voor maar 400 euro *O*

want je moet niet vergeten dat als je velgen hebt dat er ook nog banden omheen moeten en dat die ook best prijzig kunnen zijn en dat je af en toe ook nog wilt kunnen stoppen dus een leuk schijfje aan de voorkant is ook niet weg....

hoe breed is die velg, weegt ze zwaar, en passen deze zo op mijn husk, of zal ik bussen moeten laten draaien.
 
Passen wel tussen je achterbrug en voorpoten maar je moet wss wel bussen laten draaien. Kheb als je je 610 helemaal goed wilt ombouwen ook nog een schokbreker liggen van een 610 sm
 
(Afbeelding)

Setje velgen met hagelnieuwe banden en met voor en achter remschijf (voor is 320 mm). Hele feest voor maar 400 euro *O*

want je moet niet vergeten dat als je velgen hebt dat er ook nog banden omheen moeten en dat die ook best prijzig kunnen zijn en dat je af en toe ook nog wilt kunnen stoppen dus een leuk schijfje aan de voorkant is ook niet weg....

CBR velgjes? Of van kawasaki?
Zien er iig goed uit, alleen vindt ik dat er gewoon spaakvelgen onder een SM horen :)


Had mijn spaakvelgjes, met 310mm braking voorremschijf, met achterremschijf, nog redelijke banden, inclusief 4-zuiger brembo remklauw met stalen remleiding en 13mm rempomp voor 550 euro gekocht *D

Was op marktplaats, je moet er maar net tegen aan lopen *D
 
Ben op zoek naar SM velgen voor mijn Husk 610 uit '92.
Waar kan ik het beste gaan informeren!

Benv erp. zou redelijk goede prijzen hebben.
(tweedehands maakt niet uit)

iemand misschien nog wat adressen.

Weet iemand tevens of er gewoon SS velgen in deze motard 'to be' passen?
of zijn deze te zwaar?


heb jij een vierkantige achterbrug of een wat afgeronde (moderner gevormd)
 
ik heb geen mail gezien....


alleen van een gozer die wilde weten of de banden rechtstreeks onder zn husky wilde passen...

/edit: was jij dus |( |(
 
Laatst bewerkt:
ah dan luister ik even mee, want die heb ik ook :P
Nog ff een vraagje, de remklauw zit bij jou op een aparte adapterplaat aan de as ? (dus niet direct vast aan de achterbrug?)
 
ah dan luister ik even mee, want die heb ik ook :P
Nog ff een vraagje, de remklauw zit bij jou op een aparte adapterplaat aan de as ? (dus niet direct vast aan de achterbrug?)

Yep, en de adapterplaat schuif je 'vast' in de achterbrug :)

The same by me 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan