Smart Brake Module wel of niet kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
1 db teveel lawaai en jij noemt dat asociaal nou kort lontje heb jij dan .

En rij al 34 jaar zonder schade of ellende rond dus die cursus van de VRO gooi je maar in een kerstpakket voor iemand anders
Ik hoor het al Frits. Jij wil graag alleen antwoorden krijgen die in je straatje passen, kunt er niet goed tegen wanneer mensen een andere oplossing aandragen.
Als je de moed zou hebben om je vooroordelen eens aan de kant te gooien, en aan een VRO of andere training deel zou nemen, dan zou je er achter komen dat je zelfs na 34 jaar rijden nog steeds wat bij kunt leren.
Maar A) zul je die moed niet hebben en B) dan zou je dat ook van je langzalzeleven niet toegeven...... Stel je voor zeg
 
Ik stel me met de motor altijd zo op dat ik links of rechts van de auto kan "doorrijden" als dat nodig is, en als er een auto achter me stilstaat is dat mijn kreukelzone
Rij toch regelmatig op de snelweg en dan kan ik alleen de vluchtstrook op duiken mocht het mis gaan .

En voor je door hebt dat het mis gaat ben je al de sjaak blijf het vergelijken met al die gevallen dat er een kopstaart botsing is en daar zijn er veel van
Weer zo n briljant accessoire dat samen met die kutmistlampjes zo met een hamertje eraf getikt mag worden, :t
Tot er een bij jou achterop je motor knalt en zei had niet door dat je aan het afremmen was zat ff niet goed op te letten haha
 
Rij toch regelmatig op de snelweg en dan kan ik alleen de vluchtstrook op duiken mocht het mis gaan .

En voor je door hebt dat het mis gaat ben je al de sjaak blijf het vergelijken met al die gevallen dat er een kopstaart botsing is en daar zijn er veel van

Tot er een bij jou achterop je motor knalt en zei had niet door dat je aan het afremmen was zat ff niet goed op te letten haha
jij wilt schijnveiligheid kopen,je doet je best maar ,de werking is w.s tegenovergesteld
 
Ik hoor het al Frits. Jij wil graag alleen antwoorden krijgen die in je straatje passen, kunt er niet goed tegen wanneer mensen een andere oplossing aandragen.
Als je de moed zou hebben om je vooroordelen eens aan de kant te gooien, en aan een VRO of andere training deel zou nemen, dan zou je er achter komen dat je zelfs na 34 jaar rijden nog steeds wat bij kunt leren.
Maar A) zul je die moed niet hebben en B) dan zou je dat ook van je langzalzeleven niet toegeven...... Stel je voor zeg
Nee hoor iedereen mag het er het zijne van denken prima als je niet wil dat je achterlicht gaat branden als je vertraagd


Maar omdat iemand meer op wil vallen in het verkeer gelijk een cursus aan te smeren gaat me even te ver

En tuurlijk kan ik nog veel leren ga ik niet ontkennen maar tot dusver gaat het prima
 
Wat ga je doen tegen spookrijders Frits? Remlichtje aan de voorkant maken?


Jouw 'probleem' is iets waar iedere motorrijder mee te maken heeft. Risico van het vak.

Als er iets was uitgevonden wat écht bij had gedragen aan de veiligheid dan zat het er fabrieksaf wel op. En dat zit er ook op, namelijk je standaard verlichting zoals het nu is.
 
Toch apart, in de TS vraag je meningen en of men het misschien irritant vindt. De bulk hier meldt dat het schijtirritant is en dan ga je daarover in discussie _O-.

Monteer dat ding als je wilt, niemand die je niet nog eens 34jr schadevrij rijden gunt :)
 
Toch apart, in de TS vraag je meningen en of men het misschien irritant vindt. De bulk hier meldt dat het schijtirritant is en dan ga je daarover in discussie _O-.

Monteer dat ding als je wilt, niemand die je niet nog eens 34jr schadevrij rijden gunt :)
Nou prima toch verder ik klaag niet over andermans mening dat wil niet zeggen dat ik hem deel


Wist voor ik dit ging posten dat er een berg reacties zou komen waar van je denk wat een moraal ridders beetje het zelfde als met de uitlaat maakt herrie discussie .


Iedereen bedankt voor het mee denken en even goed vrienden Nu ff een Brake :]
 
Waarom plaats je dan zo n onderwerp ? of wil je alleen dat mensen zeggen ,wat goooeeeeeeed ! kom op een beetje tegengas kan nooit kwaad en daar moet je tegen kunnen als je een onderwerp plaatst
 
Waarom plaats je dan zo n onderwerp ? of wil je alleen dat mensen zeggen ,wat goooeeeeeeed ! kom op een beetje tegengas kan nooit kwaad en daar moet je tegen kunnen als je een onderwerp plaatst
Jan echt prima kan hier alles hebben HIER als ik me druk moet maken over mensen die mijn mening niet delen zat ik zonder werk


Heb zelf ook een mening over alles helaas dus wie ben ik om een ander te zeggen hou je mond gaan we niet doen

En waarom ik dit onderwerp plaatste is om te weten hoe een ander er over denkt en dat mag alle kanten op gaan helemaal goed
 
Deze module zorgt ervoor dat bij gas loslaten je remlicht gaat branden zodat de kans dat ze er achterop klappen minder groot is .

TL-DR (too long, didn'tread)

Maar... Als ik achter een auto zit die zodra die gas los laat de remlichten van aangaan, zonder vertraging, dan is dat na zeg 2x voldoene voor mij om er voorbij te willen gaan. Want ik heb nu geen idee wanneer ie nu vol op de rem trapt of gas los laat...
Net zo irritant als die mensen die hun cruise-control uit zetten door de rem aan te tikken...

En wanneer is gas los gelaten? als je al iets terug draait? of... moet je helemaal terug naar 0?

In de auto niet doen, maar op de motor, heb ik nog geleerd bij het lessen dat als ik gas los liet en ging vertragen, heel licht m'n achterrem in te trappen zodat het remlicht (zonder vertragen) doet wat je met je module wilt doen....
 
Dat zie je denk ik verkeerd. Het is geen wens van hem, maar een waarschuwing.
Met zulke kermislichten loop je het risico onderweg iemand tegen te komen die met zijn handjes reageert in plaats van met woorden...
Laat het dan maar gebeuren te achterlijk voor woorden dat je iemand van zijn motor trekt omdat het achterlicht je niet aanstaat

Maar goed dat is het nieuwe nu eerst slaan en dan nadenken toppy
 
Laat het dan maar gebeuren te achterlijk voor woorden dat je iemand van zijn motor trekt omdat het achterlicht je niet aanstaat

Maar goed dat is het nieuwe nu eerst slaan en dan nadenken toppy


T is andersom Frits,eerst nadenken en dan kopen, dan hoef je een ander ook niet te irriteren :t
 
TL-DR (too long, didn'tread)

Maar... Als ik achter een auto zit die zodra die gas los laat de remlichten van aangaan, zonder vertraging, dan is dat na zeg 2x voldoene voor mij om er voorbij te willen gaan. Want ik heb nu geen idee wanneer ie nu vol op de rem trapt of gas los laat...
Net zo irritant als die mensen die hun cruise-control uit zetten door de rem aan te tikken...

En wanneer is gas los gelaten? als je al iets terug draait? of... moet je helemaal terug naar 0?

In de auto niet doen, maar op de motor, heb ik nog geleerd bij het lessen dat als ik gas los liet en ging vertragen, heel licht m'n achterrem in te trappen zodat het remlicht (zonder vertragen) doet wat je met je module wilt doen....
Moet eerlijk zeggen ben al een tijdje op Youtube aan het kijken naar filmpjes en het flashen is zwaar irritant geef ik toe


En of je nu bij gas loslaten je achterrem intrapt wat me ook lastig lijkt of je hebt iets wat met je mee denkt ????

Kreeg ook een hoop commentaar op me knipperlicht module en die werkt ook toppy


Maar denk nog even naar over deze gadget
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan