Snel knipperende R.A.W

21 feb 2009
54
0
't Veld
Ik heb even een vraag heb laatst mijn achterlicht van mijn VTR 1000 f vervangen voor een led achterlicht unit met ingebouwde R.A.W.

Vanaf het begin knipperen mijn richting aanwijzers als een gek. ( doen het alle 4 gewoon).

Hoe kan ik dit oplossen??

bedankt.
 
Relais vervangen door een die wél geschikt is voor LED's :)

Je kunt eventueel ook met weerstanden gaan klooien, maar met een nieuw relais is het alleen even een kwestie van omprikken. De meeste dealers hebben dat soort dingen gewoon op voorraad liggen. Kosten overigens ongeveer €30,-
 
Laatst bewerkt:
Je kan er ook nog voor kiezen een weerstand op te nemen in het geheel. Een normaal knipper relais heeft een belasting nodig om te kunnen knipperen.. als deze belasting dus te laag is ( door een te laag wattage door bijv led verlichting of een te licht bolletje) knippert het relais sneller als normaal. De beste oplossing is om gewoon het relais uit te wisselen voor een die niet afhankelijk is van belasting / geschikt is voor Led lampjes.
 
Dat is een "lastonafhankelijk" knipperrelais.
Kost E29,95 van het merk Booster en is te verkrijgen met de origineel stekker voor elk merk motor.

:^

Die bedoelde ik... :Y

Kon vanmiddag niet meer op het merk komen en dacht dat ik dat ding destijds van Motrax had besteld .... Maar idd: Booster it is :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan