Sneller inschrijven bij de ZAC

Barcode goed idee?

  • Ja, ik plak hem op mijn AMB

    Stemmen: 10 45,5%
  • Nee, plak hem er niet op

    Stemmen: 1 4,5%
  • Plak hem op mijn licentie

    Stemmen: 4 18,2%
  • Ik huur altijd

    Stemmen: 6 27,3%
  • Snap niet hoe dat moet

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ik heb een beter plan, zie mijn post hieronder

    Stemmen: 1 4,5%

  • Totaal aantal stemmers
    22
Hotel was toen nodig voor geluidseisen gemeente Zandvoort, maar dat plan lijkt gestorven. Nieuw paln met oplossing voor BosUit ligt op dit moment ter goedkeuring, waarschijnlijk realisatie nog voor seizoen 2005.
Of Cup/ONK (of andere opportunisten) daarna weer welkom zijn hangt af van zaken uit een verleden (ver voor mijn tijd), zou er niet teveel op rekenen.
Maar dat wordt een ander topic, komt later :z



Dus als mensen nog zinvolle ideeën voor het stuk van de inschrijving hebben...


RF
Internetten met een hoofdletter, dus:
transpondernummer intoetsen, wachten op de pagina met het plaatje van je barcode, die printen op goed stickerpapier en dan netjes op je AMB plakken.
 
Ik heb geen eigen transponder, en volgens mij heel veel niet.
Dus krijg je 2 systemen naat elkaar en dan valt het resultaat meestal tegen.
De barcode is een goed idee, maar volgens mij moet je die aan een persoon hangen (licentie).
Praktijk, je geeft je lincentie die word gescant al je gegevens worden zichtbaar incl. wel of geen eigen transponder (nummer eigen transponder is bekent opgeven aan het begin van het jaar bij inschrijven), geen eigen transponder, dan een transponder uit de koffer waar ook een barcode op moet staan, bliep, alles geregistreerd, uitprinten is gelijk keuringbrief en betalen, volgende, bliep enz enz
 
Als we nu allemaal een barcode op ons pak plakken, loopt Ria komend jaar gewoon met een scanner langs de rij om iedereen in te schrijven. Dat gaat veel sneller })
 
Stel:
50 deelnemers hebben een transponder en beschikken over een internettoegang.
Ze betalen 2-3 weken vooraf en geven (eenmalig) hun rijnummer/klasse/transpondernr. door.
Ria zorgt voor een bevestiging via e-mail.
Een lijst met mensen die al hebben betaald is ook aanwezig bij de technische-keuring. Daar kan je ook je handetekening onder je rijnr. zetten.
Dus, eigen transponder+ vooraf betalen= geen km's lange rij meer!
Eventueel voor de mensen zonder transponder een extra rij (bij Theo dan).
 
@ Mischa: al meer nieuws? Ook over aanpassingen Zandvoort? Zou het niet eens tijd worden voor vers asfalt in Bosuit (=verhoogde grip=minder crashes). Niet moeilijk, wel duur?!?!
 
Terug
Bovenaan Onderaan