LePensZeur
MF Frietkraam
- Onderwerp starter
- #101
Maar vorig jaar had ik dit gedeelte ook al gereden en om weer in het ritme te komen terwijl gelijk wennen aan een andere motorfiets, leek me dat een prima idee.
Het was idd rust gevend om bepaalde gedeeltes te herkennen en zo een beetje te weten wat er aan kwam.
Als je een rivier over of door moet en men heeft moeite gedaan om daar iets voor te maken, geeft dat ook aan dat er zo nu en dan iets doorheen moet. Anders zouden die voertuigen het steeds verder doen uitslijten en moeilijker maken om er doorheen te komen.
Een soort grensgeval tussen een normale oversteek en een WTF ben jij nou weer uitgekomen.
Dit is 180 graden de andere kant op, dus dan is een stevige rivierbodem best welkom.
Verder af en toe afstappen om niet met een onwenselijke hoeveelheid ' handvat en spiegel foto's ' terug te komen.
Wat ik overigens vaak express op de foto meeneem voor het diepte effect.
Wat hier overduidelijk niet nodig was .
Wat op zich wel bijzonder was op het stuk wat later kwam, daar had men vanaf de doorlopende asfaltweg een onverhard pad naar een dorp waar dus vangrail naast de weg was geplaatst. Bedacht me later eigenlijk pas hoe ongebruikelijk dat is ( voor zover ik mij herinner dus tja )
Dit was 1 vd dorpjes op de doorgaande onverharde weg, dus makkelijk rijden.
Maar ik houd altijd in het achterhoofd dat een motorfiets kan omvallen en een auto niet ( zomaar) . Waarbij het niet veel uitmaakt of het een Peugeot 205 is of een Landrover.
Voor de echt geïnteresseerden,de weg het stuk TET tussen Garrobo en Umbria.
Ik heb nu echt ruzie met autocorrectie .
Verder qua natuur een schitterende omgeving, maar net als een grote stad mij niet trekt, zie ik hier echtelijke ruzies ontstaan omdat er 1 iets vergeten is op het boodschappen lijstje te zetten en je effectief een week zonder zit.
Of misschien worden dat juist de plezier ritjes.
Voor mij sowieso 1 .
Het was idd rust gevend om bepaalde gedeeltes te herkennen en zo een beetje te weten wat er aan kwam.
Als je een rivier over of door moet en men heeft moeite gedaan om daar iets voor te maken, geeft dat ook aan dat er zo nu en dan iets doorheen moet. Anders zouden die voertuigen het steeds verder doen uitslijten en moeilijker maken om er doorheen te komen.
Een soort grensgeval tussen een normale oversteek en een WTF ben jij nou weer uitgekomen.
Dit is 180 graden de andere kant op, dus dan is een stevige rivierbodem best welkom.
Verder af en toe afstappen om niet met een onwenselijke hoeveelheid ' handvat en spiegel foto's ' terug te komen.
Wat ik overigens vaak express op de foto meeneem voor het diepte effect.
Wat hier overduidelijk niet nodig was .
Wat op zich wel bijzonder was op het stuk wat later kwam, daar had men vanaf de doorlopende asfaltweg een onverhard pad naar een dorp waar dus vangrail naast de weg was geplaatst. Bedacht me later eigenlijk pas hoe ongebruikelijk dat is ( voor zover ik mij herinner dus tja )
Dit was 1 vd dorpjes op de doorgaande onverharde weg, dus makkelijk rijden.
Maar ik houd altijd in het achterhoofd dat een motorfiets kan omvallen en een auto niet ( zomaar) . Waarbij het niet veel uitmaakt of het een Peugeot 205 is of een Landrover.
Voor de echt geïnteresseerden,
Ik heb nu echt ruzie met autocorrectie .
Verder qua natuur een schitterende omgeving, maar net als een grote stad mij niet trekt, zie ik hier echtelijke ruzies ontstaan omdat er 1 iets vergeten is op het boodschappen lijstje te zetten en je effectief een week zonder zit.
Of misschien worden dat juist de plezier ritjes.
Voor mij sowieso 1 .