Ik heb nog even naar de contacten gekeken, de overige polen en contacten zijn allemaal mooi schoon en er is geen teken van corrosie. ik denk niet dat daar het probleem vandaan komt.
Spanningsregelaars en nokkenaskettingspanners zijn de bekende Honda kwalen.
Op m'n VTR heb ik een pc ventilator op de SR gezet, ik heb er nog een fan liggen als het goed is, ga deze ook op de CBR zetten. De regelaar op de VTR wordt nooit echt knetter heet, met fan erop.
Ga denk ik nog wel even de dynamo controleren en kijken of de spoel nog goed is.
Hoe kan je een dynamo eigenlijk doormeten?
Gewoon tijdens het draaien van de motor een taster van de multimeter achter in de connector van de dynamo drukken, die maakt wel contact met het messing van de stekker, en de zwarte taster massa laten maken?
Van het weekend een mooie proefrit maken, als de SR de laadspanning dan nog op 14.5 V houdt, denk ik dat het wel goed gaat.
De motor heeft zo'n 85 000 kilometers gedraaid, ik houd het maar op ouderdom van de onderdelen.