Bedankt voor de info allen.
Had de accu meegenomen om op te laden, motor dag erna opgehaald gelijk starten en lopen. Snel 35km gereden en daarna een pitstop om accu bij te laden om vervolgens nog 35km naar huis te rijden. Motor kvs is in de tussentijd niet warmer dan 70graden geweest. Wie weet irrelevant maar bij mij gebeurde het euvel bij 89 graden kvs/warme motor dus. Blijft alsnog een een stroom probleem. Thuis gemeten uitkomsten.
13.2 volt na laden(gelijk na laden erin gedrukt om na de pitstop naar huis te rijden). Bij thuiskomst 12,8 volt.
Vandaag wat metingen verricht.
Stator voltage oke(52,5 v wissel) range 42.x - 63,6(hoe toepasselijk) bij 4000rpm. Uit handboek kon ik dan ook opmaken dat rotor nog oke was.
Weerstand daarentegen 0,1/0,2 OHM terwijl volgens specs 0,3/0,4 OHM moet zijn. Echter volgens handboek kan de weerstand per meter/stator iets afwijken.... is dit iets of teveel?
Spul nog niet opengehaald...
SR nog niet gedaan, is morgen aan de beurt
Accu gemeten in de motor 12,5v stationair met 3000rpm 12,8
Conclusies/aanbevelingen?