JorisK
MF veteraan
Ha luitjes,
Twee vragen:
1. Mijn motor start moeilijk, als ik mijn multimeter op mijn accu zet meet ik 12.2V, als ik hem start duikt de spanning richting de 8V en komt daarna weer omhoog naar 14.2V. Istie stuk?
2. Dit is de 2e accu in vrij korte tijd, ik denk 3 jaar. Nu moet ik erbij zeggen dat ik 3 jaar geleden amper reed vanwege burnout, en de laatste tijd juist heel veel kleine stukjes naar het ziekenhuis en mijn ouders (ongeveer 2km). Kan dit rijgedrag ermee te maken hebben? Het gaat om een BMWR1200 GSA uit 2008.
Alvast bedankt!
Twee vragen:
1. Mijn motor start moeilijk, als ik mijn multimeter op mijn accu zet meet ik 12.2V, als ik hem start duikt de spanning richting de 8V en komt daarna weer omhoog naar 14.2V. Istie stuk?
2. Dit is de 2e accu in vrij korte tijd, ik denk 3 jaar. Nu moet ik erbij zeggen dat ik 3 jaar geleden amper reed vanwege burnout, en de laatste tijd juist heel veel kleine stukjes naar het ziekenhuis en mijn ouders (ongeveer 2km). Kan dit rijgedrag ermee te maken hebben? Het gaat om een BMWR1200 GSA uit 2008.
Alvast bedankt!