speciale honda hawk

Ik heb een aangepaste uitlaat (seat) voor mijn hawk projectje. Past deze uitlaat ook op het Afr. Twin blok? En hoe zit het met de elektronica?

Gr.

foto's!!!!! en jah die moet gewoon 1op1 op een AT blok passen ;) misschien dat de slag wat langer is en dus de uitlaatpoorten wat hoger zitten, maar dat zal je even moeten proberen, maar ik volgens mij past een standaard Hawk uitlaatsysteem ook op een AT blok.
 
Mooi hoor!!

Kost het veel aanpassingen om een AT blok in een hawk te krijgen?
Moet je bijvoorbeeld spacers maken voor de tanwielen, of een ophangpunt verbouwen?

Gr
 
Mooi hoor!!

Kost het veel aanpassingen om een AT blok in een hawk te krijgen?
Moet je bijvoorbeeld spacers maken voor de tanwielen, of een ophangpunt verbouwen?

Gr

nope, ophangpunten zijn psies tzelfde, carter is op zelfde basis.
enigste waar je zeker weten wat moet veranderen is in je elektronica, de AT gebruikt 2 bobines per cilinder heb ik me laten vertellen.

verdere wijzigingen weet ik echter niet.
 
Hmmm cool...

Als ik nou eens opzoek ging naar een mooi AT blokje om te reviceren :+
 
" nope, ophangpunten zijn psies tzelfde, carter is op zelfde basis.
enigste waar je zeker weten wat moet veranderen is in je elektronica, de AT gebruikt 2 bobines per cilinder heb ik me laten vertellen.

verdere wijzigingen weet ik echter niet."

Idd het AT blok past er zo in! wat je moet veranderen is dat je de CDI van de AT moet gebruiken op de kabelboom van de hawk. Je zal dan zelf alle draden van de cdi moeten omzetten. Ik heb een lijstje met welke originele hawk draden je aan welke polen van de cdi moet maken. Dus als mensen dat nog zoeken kunnen ze me een PM sturen. Let wel op ik heb een RD04 blok en zorg dat je ook die eigen CDI hebt, de CDI van een rd07 past NIET. Dat zijn de modellen die volgens mij een digitaal dashbord hebben.

t.a.v. de uitlaten. Ik heb een AT blok met Hawk uitlaatbochten. Past gewoon allemaal!
Zit nu trouwens wel een carbonnen demper op! is mooier dan deze die er op de foto op zit.

hierbij wat foto's van "mijn" projectje.
full
 
Laatst bewerkt:
standaard Hawk geometrie, kan je leuk mee sturen op bochtige stukjes hoor ;) niks mis mee iig :9 misschien dat de hoek van de foto misleidend werkt
 
Hmm, lijkt of mij voorvork wat steiler staat..
Maar ik zal wel scheel zijn ;)

Is wel een heel geil USD-tje trouwens!

* Nu ik het vergelijk staat die van mij ook best schuin:

(Ouwe foto)
491dfe2e71e9f1973ac563402193b1f7
 
Laatst bewerkt:
liek wel een chopper zo schuin staat de voorvork O-) (mooi ding) *O*


er is natuurlijk niet iets verandert aan het frame, maar ik ben nogsteeds bezig met het goed afstellen van de geometrie. De achterkant moet nog hoger (dus daardoor de voorvork minder stijl!). De banden moet ik nog ff goed er bij zoeken. Normal zou een 170 acherband op een vfr velg moeten en ik rij nu met een 180-er. Dat staat te bol en geeft een verkeerd stuurgedrag.
Maar sturen doet hij nu aardig goed hoor. Heb laatst de voorvork 1,5 cm laten doosteken, dat is wel iets te veel.

Volgend seizoen eens goed afstellen met een andere achter veer er in.
Weet iemand van exact welk bouwjaar CBR 900 de achterveer er in de hawk zou passen. Ik ben bi jde sloop geweest, maar er waren te veel modelen en lengtes te vinden :/ B|
 
standaard Hawk geometrie, kan je leuk mee sturen op bochtige stukjes hoor ;) niks mis mee iig :9 misschien dat de hoek van de foto misleidend werkt
full


wordt er gewoon gek van ;) elke keer wheelies bij ELK stoplicht _O- ik zou willen dat de voorvork wat langer en minder steil staat *O*

het is gewoon net een shopper :Z , mensen die ooit een hawk gereden hebben weten wel beter.
Het blok is afgeleid van de VT500 chopper, wordt gebruikt in off roads en ga maar door. Met zo'n ding valt niet te rijden 8-) ............... als je zelf niet kan sturen 8-)
 
Laatst bewerkt:
Moet wel zeggen dat ze erg lekker in de bocht liggen ja..
Ik ga je even PM-en..

Gr
 
Terug
Bovenaan Onderaan