Spektakeldagen bij Hans van Wijk

arpiecie

Rookie
22 jul 2002
25
0
Oude Wetering
25 en 26 october zijn er spektakeldagen bij Hans van Wijk
in Zoetermeer.
Zaterdag van9.00 tot 17.00uur
Zondag van 10.00 tot 16.00uur
Zijn er nog M-Fers die zich daar laten zien?
 
25 en 26 october zijn er spektakeldagen bij Hans van Wijk
in Zoetermeer.
Zaterdag van9.00 tot 17.00uur
Zondag van 10.00 tot 16.00uur
Zijn er nog M-Fers die zich daar laten zien?

:r
Bij die brommer en fietsenhandel!? denk het niet!
Daar hangt meer acnébrigade voor de deur dan motorrijders :X
Kortom ik vind het een BALLENTENT! })
 
V.Wijk??? Ik moet al kotsen als ik die naam hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :r :r :r










Doekje!!!

ik heb lot nummer 178, dus mocht ik prijs hebben, bel ff :+
 
Laatst bewerkt:
Tja, klinkt wel leuk "spektakeldagen". Maar wat houd het precies in. Kun je proefrijden ofzo, of is het een soort uitverkoop? Heb nog een pak nodig dus ik ga misschien ook wel ff kijken... :)
 
Heb niks tegen die zaak, wel leuk om ff rond te kijken, zekers als Safe ook open is, ga vast wel langs op zondag ofzo.
 
Ik heb daar een nieuwe R6 gekocht. Als je wil kopen zijn ze super aardig maar daarna de service en hoe je behandeld wordt is zwaar kl..e!!! :r




Snel weer naar Molenaar motors!!! :} :} :}


Hmmm... Ik was ook geïnteresseerd in een moto. Geholpen door Marco (voorzover je van helpen kan spreken bij hem), proefrit gemaakt, beviel goed en daarna over de inruilprijs gepraat. Hij was echt NIET serieus met zijn bod. Ik heb maar besloten als ik nog een keer een proefrit ga maken vooraf een inruilprijs wil weten. Wel leuk dat motor rijden maar dan die domper achteraf :r (oh ja, moest nog een formulier tekenen dat ik bij schade een eigen risico van € 750,00 kon ophoesten, toch getekend (dom, maar waar))

Laatst op de kledingafdeling een helm met pinlock gekocht. Mevrouw wilde de pinlock er perse niet in zetten terwijl ze toch een servicecenter van Pinlock zijn. Volgende dag naar Safe geweest waar zij hem zonder extra kosten gemonteerd hebben :)
 
Yep, ik moet nog een nieuwe pletterpet hebbn. Misschien wel mooie prijsjes, dus ik hobbel wel ff naar binnen bij allebei.
 
Heel bijzonder een dubbelpost na 6 minuten. Druk nooit op back als ie niet verder lijkt te gaan...
 
Terug
Bovenaan Onderaan