Je kan ze vaak gewoon goed nastellen hoor, zeker als het conische lagers zijn. Wat je voelt is meestal de axiale speling, even de bovenste moer op de kroonplaat losdraaien, de bout losdraaien die de kroonplaat om de stuurpen klemt lossen, en onder de kroonplaat zit de stelmoer/stelring. Dit is meestal een ring met een aantal uitsparingen erin. Je hebt hier speciale tangen voor, maar heel voorzichtig met een drevel lukt ook. Motor op de bok zetten, en een fractie strakker draaien. Ga op de kont van je motor hangen ( nog beter, laat iemand op de kont van je motor zitten zodat het achterwiel op de grond komt, en het voorwiel dus vrijs is. ) je kan nu makkelijk aan de voorvork voelen of de speling eruit is. Het balhoofd staat goed afgesteld als het stuur nog uit zichzelf vanuit de middenstand naar links of naar rechts kan vallen, maar geen speling op de onderpoten van de vork voelbaar is. ( controleer meteen even je voorwielspeling, vaak wordt deze qua gevoel verwisseld met het balhoofdlager ).
Als je hem persé wilt vervangen, de laatse keer dat ik dat gedaan heb, was ik iets van F65 gulden kwijt.
Succes