spiegel vizier shoei xr 1000 blau nieuwstaat

face

MF'er
22 okt 2006
140
0
dommelen
te koop z.g.a.n spiegelvizier blauw ,passend voor shoei XR 1000 - RAID 2 - X SPIRIT. vizier is in nieuwstaat geen krassen, model code van het vizier is CX1 V ,staat linksboven in het vizier. dit zijn de nieuwe shoei helmen van het bovenstaand type. vizier heeft verder niets te maken met de pasvorm S-M-L-XL prijs : € 45,- kost in de winkel €79,- verkoop. tel : 06-52612652 jeandre 8-) 8-) 8-)
 
Laatst bewerkt:
B| ...nie meer doen!....
posten om 03:00......
iedereen weet dat je dan een bakkie mot doen.......= MF-Update-tijd.....
...zie nu 8X zelfde

full
 
Je werd wakker om 02:55 vannacht en bedacht je opeens dat je nog je blaue vizier moest verkopen? :+

Trouwens, is Brabants blau anders dan gewoon blauw? ;)
 
hadden om 3.00uur pas het laatste pilsje op. effe stappen en thuis nog een afsluitertje drinken. toch gezellig joh :z :z :z
 
Als het een CX-1V is, dan past ie ook zeker op mijn Shoei RAID II.

Heb er op zich wel interesse in, maar is de prijs niet wat aan de hoge kant ? volgens mij is dit gewoon de prijs van zo'n vizier nieuw ?? Mail me anders even ... mail staat in profiel..
 
Als je nu een CX-1 hebt, dan past een CX-1V niet. Het zijn bijna dezelfde vizieren, alleen de CX-1V is een tikkeltje groter.
Had voor mijn XR-1000 in de opruiming een donker vizier gekocht, maar thuis bleek deze niet te passen omdat het een CX-1 vizier was en de XR-1000 een CX-1V vizier heeft.
Heb het CX-1 vizier op mijn oude helm gezet (Shoei X-Ceed) en heb voor mijn XR-1000 een CX-1V vizier gehaald.

Maar om een lang verhaal nog langer maken:
Op een XR-1000 zit dus een CX-1V vizier. :+
 
Laatst bewerkt:
Als het een CX-1V is, dan past ie ook zeker op mijn Shoei RAID II.

Heb er op zich wel interesse in, maar is de prijs niet wat aan de hoge kant ? volgens mij is dit gewoon de prijs van zo'n vizier nieuw ?? Mail me anders even ... mail staat in profiel..

Nieuw visier van Shoei kost inderdaad 75 euro... :W
 
De RAID II en XR1000 hebben dezelfde vizieren, de cx1v

Zelf heb ik voor 50,- een spiegelvizier die op een XR1000 heeft gezeten (heb zelf raid2)
 
Terug
Bovenaan Onderaan