Spiegels met ingebouwde knipperlichten

Kan je dan je gewone knipper voor nog laten werken, of moeten die worden verwijderd / losgehaald :?
Kan wel, maar waarom zou je dat willen? Er zijn juist spiegels met ingebouwd knipperlicht zodat de oude knippers er af kunnen. En jij wilt deze juist houden? :?

*edit, moet je wel een dubbel stekkertje aanzetten, of beetje solderen ofzo.
 
Kan wel, maar waarom zou je dat willen? Er zijn juist spiegels met ingebouwd knipperlicht zodat de oude knippers er af kunnen. En jij wilt deze juist houden? :?

*edit, moet je wel een dubbel stekkertje aanzetten, of beetje solderen ofzo.

Nou omdat ik al van die platte knippers voor heb die ik ook goed vind staan. Vind alleen die spiegels die erop zitten niet echt mooi, en deze wel. Ga er nog eens over denken bedankt in elk geval. *D
 
Nou omdat ik al van die platte knippers voor heb die ik ook goed vind staan. Vind alleen die spiegels die erop zitten niet echt mooi, en deze wel. Ga er nog eens over denken bedankt in elk geval. *D
Ah, ik snap het. Waarom dan niet gewoon andere spiegels zonder ingebouwd knipperlicht? Is toch ook een ruime keuze in.
 
Ah, ik snap het. Waarom dan niet gewoon andere spiegels zonder ingebouwd knipperlicht? Is toch ook een ruime keuze in.

Ja als die er net als deze zijn is dat natuurlijk ook perfect zullen dan ook wel een stuk goedkoper zijn. Ga ik daar maar eens naar kijken.
 
Nou omdat ik al van die platte knippers voor heb die ik ook goed vind staan. Vind alleen die spiegels die erop zitten niet echt mooi, en deze wel. Ga er nog eens over denken bedankt in elk geval. *D

spiegels zijn er ook zonder richtingaanwijzers dus met zwart lensje Eur 30,=
 
Japiooooooooooo

wat kosten die universele MET knippers?? voor op GSX-R 2001

(had al gemaild naar julie, maar nog niks gehoord....) kunnen julie ook spullen opsturen???
 
Japiooooooooooo

wat kosten die universele MET knippers?? voor op GSX-R 2001

(had al gemaild naar julie, maar nog niks gehoord....) kunnen julie ook spullen opsturen???
\

als je een 600 hebt en je voornaam begind met een M? dan krijg je morgen de precieze prijs in je box doorgemailt.

greatz Krommie (ja ook versturen via post is geen probleem)
 
mail via de website..............(HIERZO RECHTSBOVEN) heb nog 2 setje carbonlook liggen en 8 sets zwarte.......


greatz KRommie
full
 
Kan je dan je gewone knipper voor nog laten werken, of moeten die worden verwijderd / losgehaald :?

Waarschijnlijk kan je knipperautomaat niet 3 knippers aan. Deze automaat zit vaak aan de zijkant achter je kap onder het zadel. Klein tonnetje, daar staat op hoeveel vermogen hij heeft. Normaal lampje is 21 of 23 Watt. Bij mij staat er op: 2x 21/23. Dan gaat het dus niet zonder meer.

Het ziet er wel errug goed uit, maar ik vind die spiegels wel heel erg klein.
 
Die spiegeltjes van FAR zijn ook te koop bij Cyccon voor 39 euri en binnen een week in huis.

www.cyccon.com

Enige nadeel is dat de knipperlichten te snel knipperen. Er moet dus een universele clignoteur op of een weerstandje ertussen.

Heeft hier iemand ervaring mee? :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan