[Spoedje] Motorbanden omgeving Eindhoven

daydreamer

MF veteraan
16 mei 2004
2.276
0
Rotterdam
Ha mensen,

Ik ben met spoed op zoek naar een pilot power voorbandje 120/60/17 die ik eigenlijk deze ochtend nog wil om laten leggen voor het weekend.

Ik dacht naar J&F te gaan, maar die had alleen nog 120/70 liggen, Motorhuis Eindhoven had em ook niet..

edit:
- goedkope motor.nl niet (op vak geloof ik en alleen per e-mail)
- Hurkx motoren ook niet op voorraad

Hebben jullie suggesties over waar ik terecht kan..?

Rijd nu wel met een 65 voorband, maar 70 stuurt slechter in geloof ik.. (bij deze werd me al aangeraden om hem iets door zn voorpootjes te zetten) graag jullie meningen en info..!
 
Laatst bewerkt:
Bel gewoon wat dealers af zoals vd Pol uit helmond, geboers te eersel, MP Eindhoven te Westerhoven, groen te Son.
 
groen - niet op voorraad..
Eersel.. vraagt 185 euro.. :? terwijl ik overal offerte krijg voor 140 - 150.. dan blijf ik toch hollander hoor.. :+

zo sabra toch maar eens bellen dan.. doe ik 't normaal.. maar is 60 km rijden dus kost weer tijd..
tis maar net hoeveel je tijd je waard is he O-)
 
Bel gewoon wat dealers af zoals vd Pol uit helmond, geboers te eersel, MP Eindhoven te Westerhoven, groen te Son.

MP Eindhoven te westerhoven..? die ken ik niet.. (en google ook niet)
Geboers gebeld, Groen ook al gebeld..

ken niet alle dealers omgeving ehv. vandaar dit topic..
 
Laatst bewerkt:
MP Eindhoven te westerhoven..? die ken ik niet.. (en google ook niet)
Geboers gebeld, Groen ook al gebeld..

ken niet alle dealers omgeving ehv. vandaar dit topic..

MP is Motoport ;)

ow en zoek op www.detelefoongids.nl eens in het bedrijvengedeelte op "motor"

google is your friend, maar vreemdgaan mag van google hoor })
 
Laatst bewerkt:
knoop doorgehakt, sabra kost me totaal half uurtje a 45 min meer gok ik, maar rijd r in een keer naartoe.. moet maar even.. (blijf aan het bellen.. kost ook tijd)

bedankt voor jullie hulp.. !
 
knoop doorgehakt, sabra kost me totaal half uurtje a 45 min meer gok ik, maar rijd r in een keer naartoe.. moet maar even.. (blijf aan het bellen.. kost ook tijd)

bedankt voor jullie hulp.. !

Kleine tip: volgende keer eerder nadenken over een ander bandje ;) Dan hoef je niet zo met spoed wat te zoeken en in mijn ogen rij je een achterband met normaal rijgedrag niet in 2 dagen compleet op :)
 
Kleine tip: volgende keer eerder nadenken over een ander bandje ;) Dan hoef je niet zo met spoed wat te zoeken en in mijn ogen rij je een achterband met normaal rijgedrag niet in 2 dagen compleet op :)

voorbandje.. k ga onverwachts toch nog voor 't weekend naar duitsland en dan wil ik er liever wel een nieuwe op hebben.. wel een paar nieuwe adresjes erbij nu.. ;)

bandenman stond nog ff met zn oren te klapperen toen ie erachter kwam dat mn mpp voor 14.000 km mee is gegaan..

Overigens nog dikke mazzel gehad dat op een kruising de auto voor me aan barrels werd gereden en niet ik.. heeft me een uurtje gekost aangezien de politie niet echt haast had om te komen.. (op een van de drukste kruispunten van ehv. met een oude vent die zn auto niet weg wil zetten.. B| ) ben maar ff als getuige erbij gebleven aangezien de schuldige vond dat hem niks te verwijten viel.. |(
 
voorbandje.. k ga onverwachts toch nog voor 't weekend naar duitsland en dan wil ik er liever wel een nieuwe op hebben.. wel een paar nieuwe adresjes erbij nu.. ;)

bandenman stond nog ff met zn oren te klapperen toen ie erachter kwam dat mn mpp voor 14.000 km mee is gegaan..

Overigens nog dikke mazzel gehad dat op een kruising de auto voor me aan barrels werd gereden en niet ik.. heeft me een uurtje gekost aangezien de politie niet echt haast had om te komen.. (op een van de drukste kruispunten van ehv. met een oude vent die zn auto niet weg wil zetten.. B| ) ben maar ff als getuige erbij gebleven aangezien de schuldige vond dat hem niks te verwijten viel.. |(

Well done ;) Zo hoort het :)

En inderdaad wel makkelijk, ben zelf ook weer een nieuw adresje tegengekomen hier
 
Terug
Bovenaan Onderaan