spook in verlichting! HELP!! sv 650 1999

lelijk hoofd

MF'er
26 okt 2005
94
0
Utrecht
Beste forummers.
Mijn vriendin heeft een mooie sv 650 uit 99. Kort geleden begon de koplamp af en toe uit te gaan. Ook met het starten ging de lamp niet meer aan en moest je soms de schakelaar een paar keer omzetten. Als ik de verlichtingsknop aan en weer uitschakelde deed hij het weer een poosje. Tot een paar weken geleden. Toen wilde de verlichting niet meer aan, alleen groot licht. Helaas hield het grote licht er ook snel mee op! Maar als ik de knipperlichten inschakel doet het licht het WEL weer eventjes! Dit is nogal problematisch want het is niet handig steeds de knipperlichten aan en uit te moeten zetten om even gewoon verlichting te hebben... Wat is hier aan de hand?? Zit het in de schakelaars aan het stuur? Corrosie? Kortsluiting?
Wie kan helpen?? Ik heb weinig verstand van electriciteit! HELP!!
Ik wil zelfs betalen als iemand wil kijken naar dit vreemde probleem en het kan oplossen. Heb geen zin om 80 euro per uur bij molenaar af te tikken als zij een paar uur op zoek gaan....
Groet Sander
 
Laats had ik een.soort gelijk probleem met mijn sv1000(koplamp plots uitvallen onder het rijden)
Bij mij zat het probleem in de stekker die de kabelboom met het verlichting snoer verbind ter hoogte van het balhoofd
Stekker goed schoonmaken was bij mij voldoende.

Hoop dat je er wat aan hebt
 
Inderdaad slechte massa ergens of een stekker die niet goed vast zit. Heb het zelf ook gehad met mijn 99 SV650. Na inbouw alarm hadden ze een stekker niet goed dichtgeklikt en toen hield mijn hele dashboard er mee op en werkte de richtingaanwijzers alleen als ik mijn lampen uit deed. Met licht aan ging rechtsvoor met linksachter knipperen en andersom....er kunnen dus hele vreemde dingen gebeuren met een niet goed vastzittende stekker!
 
Terug
Bovenaan Onderaan