sportmotoren dag in oss

Had ik m'n bandje met een lelijk stuk ijzerwerk erin er nog maar een weekje om laten liggen...
 
toch maar niet naar Oss.
Moet vandaag al vertrekken ivm bruiloft en was van plan om morgen dan ff langs Oss te gaan (kom er tenslotte vandaan) maar Erwin krol heeft een dusdanige slechte voorspelling gedaan dat ik ervan afzie.
Helaas

CU somewhere else dus.


ps, eindelijk een icoontje, mooi he die dubbele carbon pijpjes en een herrie!!
 
toch maar niet naar Oss.
Moet vandaag al vertrekken ivm bruiloft en was van plan om morgen dan ff langs Oss te gaan (kom er tenslotte vandaan) maar Erwin krol heeft een dusdanige slechte voorspelling gedaan dat ik ervan afzie.
Helaas

CU somewhere else dus.


ps, eindelijk een icoontje, mooi he die dubbele carbon pijpjes en een herrie!!

Volgens het knmi 30% kans op regen, dus :?
 
Jammer, heb geen tijd morgen (vandaag eigenlijk dus)...had wel even willen kijken!

Niet zo ver bij mij vandaan.
 
Tis zulk klote weer nu, dat ik ook maar ff kom vanmiddag.

De zon schijnt en het is windstil báhhhh.....

ga nu ff de spiegels erop zetten en de Bos er weer onder :) :) :) :)
 
het weer is goed en ik heb een "go" gekregen van mijn vriendin (niet onbelangrijk).

Ik ben er rond een uur of half 1.
 
Tis mooi weer ,dus ik kom ook nog wel effe langs....neem ik ook wel mijn digicam mee voor een eventueel leuk plaatje....denk dat ik er tussen half 1 en 1 uur ben....Cya
 
Ik ga niet.
Ik moet GVD nog verslagen maken, kwam ik vanmorgen achter.
En maandag,dinsdag en woensdag tentamens :(

Ik zit dus met dit mooie weer te leren ;(
 
Maar je was er wel! (dachten we althans) Een groen Kawa met een groen ruitje én met dezelde gifgroene combi als jij hebt en lang. Alleen zag je hoofd enzo er wat anders uit...
 
Ik ga niet.
Ik moet GVD nog verslagen maken, kwam ik vanmorgen achter.
En maandag,dinsdag en woensdag tentamens :(

Ik zit dus met dit mooie weer te leren ;(


Heb je je ff laten ombouwen, je zag er niet echt aantrekkelijk uit, je plastisch chirurg een slecht dag gehad??
 
Volgens het knmi 30% kans op regen, dus :?


helemaal gelijk, heb mij zaterdag ochtend ook bedacht en het koekblik naar huis gebracht en ff op de motor langs Oss gegaan. Was er rond 14:30. Was best ok, veel mensen in iedergeval. Niemand van MF gezien en dat heeft er vooral mee te maken dat ik jullie niet herken. :?
D'r had ook nog iemand veel schade geleden met een knallede burnout hoorde ik. Iemand dat nog meegekregen??

CU, Emiel
 
helemaal gelijk, heb mij zaterdag ochtend ook bedacht en het koekblik naar huis gebracht en ff op de motor langs Oss gegaan. Was er rond 14:30. Was best ok, veel mensen in iedergeval. Niemand van MF gezien en dat heeft er vooral mee te maken dat ik jullie niet herken. :?
D'r had ook nog iemand veel schade geleden met een knallede burnout hoorde ik. Iemand dat nog meegekregen??

CU, Emiel

Gewoon schreeuwen...

Groepje vrouwen bij elkaar... grote kans op MF-ers ;)

Nix meegekregen van schade.

Heb je motor wel zien staan geloof ik.
 
Gewoon schreeuwen...

Groepje vrouwen bij elkaar... grote kans op MF-ers ;)

Nix meegekregen van schade.

Heb je motor wel zien staan geloof ik.

Volgende keer zal ik gewoon heel hard roepen. Ben bescheiden })

Stond op het trottoir een verder als een duc 996.
icoon is van mijn mille.

heb je toevallig ook die vfr750 op de dyno gezien (gehoord)? Had de dempers uit de uitlaat gehaald of waren er vanzelf uitgeblazen. SOO, wat een geluid zeg, dan vind ik mezelf nog zacht.
 
Op maandag 10 juni 2002 11:07 schreef Fastcruiser het volgende:...Groepje vrouwen bij elkaar... grote kans op MF-ers... ;)
En veel vrouwen bij elkaar :? Pocahontas, CBR-girl en ik, en we hebben nog geen 5 minuten met z'n 3en bij elkaar gestaan. Dus dan moet je wel goed zoeken ;)
 
En veel vrouwen bij elkaar :? Pocahontas, CBR-girl en ik, en we hebben nog geen 5 minuten met z'n 3en bij elkaar gestaan. Dus dan moet je wel goed zoeken ;)

Je kan ook zoeken op motoren waarvan de letters van de banden zijn gereden. Heb er 2 zien staan en die waren beide van MF-ers (Rico en JohnV). Toeval?

En wat betreft die vrouwen... weinig andere vrouwen gezien '( behalve van die customrijdsters of achteropzitters
 
Terug
Bovenaan Onderaan