Stalling auto+aanhangwagen Hirtshals (DK)?

ForShizzle

MF veteraan
19 okt 2007
1.741
11
Noord-Holland
We gaan met 2 personen over 2 weken naar Noorwegen. Helaas hebben we maar een week om een klein gedeelte van Zuid Noorwegen te ontdekken. We weten dat dat weinig tijd is, maar dat is helaas niet anders. We zijn nu aan het kijken wat onze opties zijn.

Om ten volste te kunnen genieten, willen we met de auto + motoraanhanger naar Hirtshals Denemarken rijden, om daar de ferry te pakken naar Kristiansand Noorwegen.
Weet iemand of je ergens in of vlakblij Hirtshals de auto + trailer kan stallen? Heeft iemand daar ervaring mee?

Heel erg bedankt!
 
Bedankt voor je reactie. Heb ik gedaan, maar kan maar weinig vinden. Ik kan natuurlijk elke B&B of hotel vragen of ik daar mag stallen, maar misschien heeft iemand een 'recente' tip O-)
 
Bedankt voor je reactie. Heb ik gedaan, maar kan maar weinig vinden. Ik kan natuurlijk elke B&B of hotel vragen of ik daar mag stallen, maar misschien heeft iemand een 'recente' tip O-)

@ForShizzle

Uit de Noordkaap facebook groep

dat heb ik uiteraard tevoren gevraagd. Gewoon aanhanger op slot met een disselslot. Ze kijken je daar raar aan als iets op slot wil zetten 😉. Auto en trailer staan in een grasveld achter wat bomen. Zijn terrein

appartement close to beach and town. Hirtshals. Als je wat nederlandse lekkernijen meeneemt kost het je niets, dat parkeren dan . Mooie lokatie 5 minuten rijden van de Ferry

 
Laatst bewerkt:
Ja, dit is ook mijn droom vacantie in Noorwegen.
Brommer op de aanhanger, het lange vervelende stuk in Denemarken "overslaan" en gaaaan.
Maar waar laat je het koekblik en aanhanger?
 
Ik heb een adres voor jou heb er vorig jaar na gevraagd incl overnachting.
De dan heb je voor de heen reis savonds plek en kon ik in de ochtend de boot op.
po@qfish.dk dat is zijn email adres dus zonder die kut boeking.com .
 
Deze gozer verhuurt een halve boerderij voor een paar tientjes per nacht, ik weet haast zeker dat je er met alles terecht kan. Zelf heb ik er 4 jaar geleden een nacht overnacht.


Hier kan je bewegende beelden zien van dat optrekje:
(heb de tijd goed gezet)

Echt de moeite waard.

Edit: ik zie dat het door meer mensen ondekt is :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan