Hulzie: Volgens mij heb je gelijk, maar ik denk niet dat mijn motor CDI heeft. (klinkt als een dies
Denk ut toch van wel, ik zit zelf ook in de GS' en en juist niet in de GSX 'en (ouwe troep wel te verstaan , ik heb wel een nieuwe GSX) maar die ouwe GSX en laat ik links liggen opdat die CDI hebben, en reparatie daaraan, is naar verhouding vrij duur. Ik hou van de GS en, maar alleen met kickstarter, nieuwere oudere type's zit de eerste electronica immers aan en is storingsgevoelig.
Maar dar ben je zo achter, aan de rempedaal zijde, vooraaan blok zit een rond kapje ca 13 cm, doorsnee, ontstekingsdeksel is dat, zit met 3 boutje vast, draai die er maar eens af, zit geen olie achter ofzo, en zie je daan geen contactpunten dan heb je CDI tjes (is 5 minuutjes werk en dan weet je gelijk waar je aan toe bent) De CDI tjes zelf zien eruit, ca 4 cm bij 7 cm en 4 cm dik, grijs van kleur ribbels aan de buitekant voor, achterkant zit in de zwarte troep, als die zwarte troep zacht is, is de CDI doorgebrandt.
Waar zitten de CDI íes?
Kunnen overal zitten, maar waarschijnlijk achter zijkappen, onder de buddy of onder de tank, ligt er maar net aan of de vorige eigenaar ze eens verhuist heeft al of niet