Paulusssttt
Die hard MF'er
Mijn CB400 f super sport uit 1976 start perfect op de kickstart dus dat heeft mij doen besluiten om wellicht de startmotor definitief te verwijderen. Scheelt gewicht, het startrelais kan eruit. De + kabel van relais naar startmotor kan eruit en er kunnen weer wat draden uit de kabelboom. Dus eigenlijk alleen maar voordelen.
Twee vragen:
- als de startmotor eruit gaat moet er in het gat een aluminium plugje geslagen worden. Iemand enig idee welke afmeting dit plugje moet hebben.
- Wat heb je dan nog nodig aan stroom voorziening, lees accu... Ik rij al met een aanzienlijk lichtere accu maar misschien kan het nog kleiner....
Misschien hoort deze vraag thuis in "techniek" maar hier zit meer kennis op dit gebied..
Twee vragen:
- als de startmotor eruit gaat moet er in het gat een aluminium plugje geslagen worden. Iemand enig idee welke afmeting dit plugje moet hebben.
- Wat heb je dan nog nodig aan stroom voorziening, lees accu... Ik rij al met een aanzienlijk lichtere accu maar misschien kan het nog kleiner....
Misschien hoort deze vraag thuis in "techniek" maar hier zit meer kennis op dit gebied..