Had vroeger presies hetzelfde probleem met een virago 535. bleek uiteindelijk te liggen aan de benzinereserveknop. Die virago had geen echte benzinekraan. Wel een sensor die indien geactiveerd door te lage benzinestand de elektriek naar de benzinepomp afsloot, waardoor de motor na een km of 5 begon te pruttelen, dan moest je aan het stuur de reserveknop op reserve zetten, en kreeg de benzinepomp weer elektriek, ergo naft! Die sensor was kapot waardoor die kontinu het signaal "tank is leeg" kreeg en dus altijd de benzinepomp afsloot ook bij volle tank. Dan kon je zo een km of 5 rijden met de naft dat de pomp bij het kontakt aandraaien in de carbs had gepompt (het fameuze "rikketikketik" bij contact aan: hoie leger de carbs -bij lang stilstaan bv- hoe meer gerikketik, bij direkt herstarten na sigretten te halen: slegs een rikjetikje). goejkope oplossing zonder werk: reserveknop ALTIJD op reserve laten staan en voortgaan op de kmteller kwa tankinhoud. Meer werk = kontakten & sensor kontroleren en repareren. Meer kosten: sensor LATEN repareren.