Status

Jeff1981

Die hard MF'er
28 sep 2004
282
0
Den Haag
Kan de statusnaam niet wijzigen en bijv. gekoppeld worden aan eht aantal posts o.i.d.? Ik vind "Normale gebruiker" namelijk echt zo'n standaard term alsof niemand daar ooit naar gekeken heeft bij de opzet van het forum, het mist mijns inziens net een stukje verbondenheid met het forum.

Een idee:

0 - 100 posts = Zijwieltjes
100 - 250 posts = Brommer
250 - 500 posts = 25 kwh
500 - 800 posts = 600 cc
800 - 1000 posts = Type R
>1000 posts = MF Addict

Dit slechts ter voorbeeld, ik weet namelijk neit hoeveel posts men gemiddeld heeft, daar moeten de overgangsgrenzen op bepaald worden. En de statustermen moeten misschien wat neutraler (kan me voorstellen dat een Chopper fanaat niet de status Type R wil o.i.d.)
 
Nah... ik denk dat MF Addict allang niet goed genoeg is voor mij... :X O-) :P
Ik denk dat ik met m'n (bijna) 21.000 posts inmiddels directeur van de MF TBS kliniek behoor te zijn... :+
 
[me]Bananeman vindt dat soort differentiatie helemaal niks[/me]

Mee eens. Maar doet Bananeman dit al niet met
donateur2.gif
en de Banaanscore?

O-)
 
Mee eens. Maar doet Bananeman dit al niet met
donateur2.gif
MF icoon is een vorm van differentiatie, waar overigens niemand aanstoot aan neemt. Differentiatie is ook niet per definitie verkeerd (mods hebben meer rechten dan andere gebruikers, b.v.), alleen titels op basis van je postcount is IMHO niet leuk/nuttig.

en de Banaanscore?
Dan zou b.v. ook het aantal dagen dat iemand geregistreerd is differentiatie zijn; m.a.w., dan kan alles als differentiatie worden beschouwd, bedoeld of onbedoeld. En zoals Bakkie al zegt: Banaanscore is alleen leuk als je het snapt ;)
 
Ik bedoel dat het dan niet volwassener zou LIJKEN O-) Zo op het oog.. zonder de posts te lezen..




Had dit kunnen verwachten B|




;)
 
Ik vind gewoon sowieso "Normale gebruiker" niet kloppen, aangezien ik nog geen normale personen hier heb gezien ;) En op 't Megane CC forum hadden we 't ook, maakt 't forum er nou niet bepaalt minder volwassen o.i.d. op. Gewoon een extra geinigheidje :)

Maar goed, tis maar een idee :)
 
Dat "normale gebruiker" zegt niets over het al dan niet "normaal" zijn van de persoon... :)
Ik ben zeer blij met de tekst "normale gebruiker", dus daar moet je vanaf blijven... B|
 
De enige die hier een keer een "aparte status" heeft gehad ben ik *D

Ontopic: Geen goed idee, krijg je NOG meer onzinposts om maar een niveau hoger te komen. Voegt verder ook niks toe.
 
Terug
Bovenaan Onderaan