Stel je kunt nog een motor kopen! Welke wordt het?

Vooruit maar, het is toch bijna Sinterklaas !!

1. RSV1000 Factory
2. Een zelfbouw(custom) van SPS
3. ZX-10R

Sinterklaas vindt het vast niet errug, dat ik er 3 op mijn lijstje heb staan O-)
 
Als ik et geld er voor zou hebben een MV Agusta. En dan natuurlijk het nieuwe model.

Wat een beauty is dat :} :} :} :}
 
1) een fazer
2) thundercat
3) r6

Wel maar een 600, zwaarder lijkt me niet echt verstandig. Ach ja, het blijft de komende 8 maanden toch een droom aangezien ik nog 8 maanden 25kw casteratie moet uitzitten :r . Ik rij ***domme meer dan de gemiddelde motorrijder in 5 jaar doet |(
 
Een motor voor erbij dus (in willekeurige volgorde)

Moto Guzzi V11 sport
Aprilia Falco
BMW GS
KTM Duke

In elk geval dus een motor om lekker mee over de dijkjes te vegen *D
 
de Gs900F van honda (zo nieuw mogelijk :) ) ziet er me een super naked uit :+
of als't geld dan toch geen probleem is.. Duc'sken 749 :O maar ik droom liever niet, of als ik droom dan toch over iets 'reeël' want dan kan ik tenminste 1 dag zeggen : Yeah baby watch my dreambike :+

*leeft er volledig in op*
 
1) een fazer
2) thundercat
3) r6

Wel maar een 600, zwaarder lijkt me niet echt verstandig. Ach ja, het blijft de komende 8 maanden toch een droom aangezien ik nog 8 maanden 25kw casteratie moet uitzitten :r . Ik rij ***domme meer dan de gemiddelde motorrijder in 5 jaar doet |(

Dan doe je jezelf met al die Yandrama's wel erg tekort!! |(
 
Een Cagiva X3-Raptor!!

fsget.php

fsget.php

 
Zou er wel een trial-fietske bij willen om op mijn gemakkie die godnakend mooie bossen hier te verkennen :9~ Crossers worden gehaat, te voet zie je te weinig en met de racer kom je nooit over zandpaden/sloten/heide.
 
Terug
Bovenaan Onderaan