Stembegeleiding bij geïmporteerde motorroute

Garmin in de sloot flikkeren en een TomTom kopen })
Haha, en in het wnro topic willen ze de TomTom's in de sloot flikkeren 😂😂
A. Een Honda is beter, B. Nee een Suzuki, C. Een Kawasaki D. Alleen harlie is goed.

Nou, ik geef jullie allemaal gelijk. Ze zijn allemaal de beste en allemaal een applausje voor jezelf én de anderen jeeeeeej...

Meningen, kontgaten, vul de rest zelf maar in toch?🤪

Nog steeds geïnteresseerd in de oplossing @Bull45
 
Komt er gewoon op neer dat elke motor / elke navigatie wel eens tegen problemen oploopt.

Wat hier het probleem is kan ik zo niet zien, zelf ook geen ervaring met een 390 (heb zelf een 660 en ook wel eens met een 590 gewerkt). Als iets "volgens het boekje" niet werkt ga ik wat aan het pielen. Misschien dat er ergens een instelling niet goed staat, dat er per ongeluk iets aangevinkt is of juist niet. Daar is niet altijd een kant en klare oplossing voor want dat zou de "volgens het boekje" methode zijn en als die niet werkt zit er toch iets niet helemaal zoals de bedoeling. Maar wat? Dat vraagt wat fröbelwerk.

@TS, als je een route van Basecamp naar de 390 stuurt, dan wel stembegeleiding?
 
Komt er gewoon op neer dat elke motor / elke navigatie wel eens tegen problemen oploopt.

Wat hier het probleem is kan ik zo niet zien, zelf ook geen ervaring met een 390 (heb zelf een 660 en ook wel eens met een 590 gewerkt). Als iets "volgens het boekje" niet werkt ga ik wat aan het pielen. Misschien dat er ergens een instelling niet goed staat, dat er per ongeluk iets aangevinkt is of juist niet. Daar is niet altijd een kant en klare oplossing voor want dat zou de "volgens het boekje" methode zijn en als die niet werkt zit er toch iets niet helemaal zoals de bedoeling. Maar wat? Dat vraagt wat fröbelwerk.

@TS, als je een route van Basecamp naar de 390 stuurt, dan wel stembegeleiding?
TS is al lang niet meer online geweest...

DF92E22C-C93C-4E2F-AB7F-3D7EDFDD9E06.jpeg


Dus vermoed ik dat je abuis bent. Want je bedoeld @Bull45 neem ik aan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan