Stichting Racen tegen Kanker doet weer mee in ‘race’ 3M-fond

Thundercracker

Die hard MF'er
5 jan 2003
956
0
Beste Forum leden,

deze topic plaatst ik hier omdat in dit deel van het forum het meest word gelezen en als jullie hier even de tijd voor willen nemen dan is mijn dank groot maar ook dat van de families die jullie hier mee kunnen helpen.

zoals sommigen van jullie weten werk ik tegenwoordig als vrijwilliger voor de Stichting Racen Tegen Kanker en het race team Racing Against Cancer.

misschien kennen jullie het 3M-fonds ?


Stichting Racen tegen Kanker doet weer mee in ‘race’ 3M-fonds

3M is een bedrijf wat jaarlijks een bedrag uitkeert aan een organisatie met een maatschappelijk belang. Dit bedrag is niet zo maar een bedrag, maar is een uitkering van maar liefst 50.000 euro. Een organisatie kan zich aanmelden en intern bij 3M wordt bepaald of de genomineerde organisatie voldoet aan de eisen en zo mee kan doen in de race voor dit mooie bedrag.

Afgelopen week kregen we bericht dat we weer meedingen naar de donatie en dus in de race zitten. Als u kijkt op www.3M.nl en u klikt op 3M-fonds, dan kan u onder genomineerden kijken hoe wij omschreven staan. Nu zijn we afhankelijk van U en we hopen dan ook dan u massaal ons zal nomineren zodat we kans gaan maken op de mooie prijs. Geef dit bericht ook zoveel mogelijk door aan vrienden/bekenden en hopelijk kunnen wij u in het najaar melden dat wij de gelukkige winnaars zijn.

U kan stemmen via de volgende link: Over 3M | 3M Nederland

Racet u mee naar dit mooie bedrag?



Namens de Stichting Racen Tegen Kanker hoop ik dat jullie op ons willen stemmen.


bvd


Info over de Stichting Racen Tegen Kanker:


Stichting Racen tegen Kanker

Zoals veel organisaties hebben wij een doelstelling en dat betekent dat de we komende jaren weer een groei moeten gaan doormaken. Zeker in deze tijden is het moeilijk de financiën bij elkaar te krijgen, laat staan om de organisatie te laten groeien. We doen alles vrijwillig en we vechten hard voor ons bestaan.

Wij helpen gezinnen waarvan een kind is getroffen door de ziekte kanker in de leeftijd t/m 21 jaar. Dit doen we door het organiseren van grote evenementen en ook door het helpen van deze gezinnen die door kanker in de financiële problemen zijn geraakt.

Voor mij persoonlijk heeft deze gift een impact van opluchting. Gewoon een groot bedrag waarmee we vele gezinnen kunnen helpen.

Over 3M | 3M Nederland
 
:} :} :} :}

er zijn ook organisaties die een tour uitzetten langs allemaal hulpbehoevenden.
(wat komt dingus lekker kut uit zn woorden)

doet deze organisatie dat ook? Zo ja, dan is dingus van de partij
 
Laatst bewerkt:
:} :} :} :}

er zijn ook organisaties die een tour uitzetten langs allemaal hulpbehoevenden.
(wat komt dingus lekker kut uit zn woorden)

doet deze organisatie dat ook? Zo ja, dan is dingus van de partij


Wij zoeken rijders of coureurs die met een exclusieve auto`s willen deelnemen aan de circuitdag op Assen op 13 augustus 2009. Het is geen racewedstrijd waarbij de snelste rondetijd belangrijk is, maar het optimaal genieten van de patientjes of bijrijders staat centraal.

Er zijn 2 inschrijvingscategorieën, namelijk:
Sportwagens

Deze categorie rijdt op het circuit van Assen. Er gaan maximaal 40 auto`s tegelijkertijd het circuit op.

Special vehicles

Deze voertuigen rijden op het militair oefenterrein `de Haar` welk naast het circuit van Assen is gelegen. Denk hierbij aan o.a. Dakar voertuigen, rallywagens, 4×4 voertuigen, enz.

Als u uw steentje bij wilt dragen meldt u zich dan snel aan als coureur via de onderstaande online mogelijkheid: http://www.racentegenkanker.nl/inschrijfformulier_coureur.html
 
Terug
Bovenaan Onderaan