stickers van mijn RSV mille verwijderd !!

Mwoa....ik moet hem live zien.....dan oordeel ik.
Zijkant is fraai. 1e foto is niet mooi.
 
Zou je mischien ook nog even een plaatje met stickers willen plaatsen (als je die nog hebt), dan kunnen we een beetje vergelijken.
Ik vind het best mooi maar de voorkant is wel erg kaal.
 
Ik vind het ook wel mooi...maar ik laat ze wel lekker zitten! Ben altijd bang dat je tijdens een eventuele verkoop een \'klap\' krijgt...
 
Kijk, dat is nog eens sleutelen. Alle gereedschap bij de hand. F16 ernaast voor het snelheidsvergelijk en mooie schone werkvloer.

Zo willen we het allemaal wel. Erg mooie foto\'s ook.

En het resultaat van die stickeractie mag er ook wezen!! ;)
 
Ben wel bang dat je de motor moeilijker kan verkopen. Heb zelf een Mille gehad waar de zijstickers van de kuip waren gehaald, iedereen denkt gelijk aan schade...
 
Ben wel bang dat je de motor moeilijker kan verkopen. Heb zelf een Mille gehad waar de zijstickers van de kuip waren gehaald, iedereen denkt gelijk aan schade...
Als je zoiets doet is het altijd verstandig om even wat voor/tijdens/na stickers-trekken-actie-foto\'s te maken, zodat een toekomstige koper kan zien dat je geen schade hebt gehad. Ik doe dit ook met m\'n nog aan te schaffen en te spuiten ZX7R...
 
Dat wordt weer srickers kopen, denk ik?

Dat denk ik niet, ben echt super tevreden *D
Ik zit er echt 10 keer per dag wel even naast om te genieten (over verkopen denk ik niet eens na trouwens !!)
Er komt nog wel iets kleins op maar dat hou ik nog even voor mezelf (eerst kijken of het bevalt :9 )

Deze is van voor mijn aktie, ik moet eerlijk zeggen dat de foto\'s van erna niet echt tot zijn recht komen. Hij is echt mooi in het echt :9

mille%20in%20hangaar%201.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan