STORM op komst... VTR 1000F (deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eén van deze is het trouwens

full
 
Kan je die bevestigingdingen niet gewoon aan je achteras fabriceren :?

Ik heb trouwens m'n verstand verloren: TK: Honda VTR 1000 Firestorm (1997) O-) Mgoed, bij geen interesse blijf ik lekker rondklappen op de VeTeR :Y

succes met de verkoop ik heb de mijne vorig weekend verkocht,

je moet wel veeeeeel geduld hebben om een storm kwijt te raken, heeft bij mij ook een paar maanden gekost.. :} maar de aanhouder wint |(
 
vooral geen haast hebben met verkopen

heb er zelf weinig ervaring mee en met een vtr al helemaal niet en dat hoop ik voorlopig zo te houden :]
 
Laatst bewerkt:
tja wat is schappelijk, hij is voor 2500euro de deur uit gegaan hij was uit 1997 met 48000km

wel met nieuwe naksen en kettingen en een nieuw achterbandje ed. ik reed er toch bijna nooit op, hoop dat ik er dan nu maar iemand blij mee gemaakt heb..
 
Het beroerde is altijd dat als je hem verkoopt of inruilt je er voor je gevoel veel te weinig voor terug krijgt, terwijl je er wel weer flinke smak duiten bij moet leggen om iets anders te rijden. Dat houd me nu nog een beetje tegen, de afgelopen 2 jaar heb ik echt veel vernieuwd hij kan er zo weer 30dkm probleemloos tegenaan, en wat gebeurt er, ik krijg kriebels om iets anders te kopen |(

En ik ben verliefd...

SV1000S SV1000S SV1000S SV1000S SV1000S SV1000S SV1000S SV1000S SV1000S SV1000S SV1000S SV1000S SV1000S SV1000S SV1000S SV1000S SV1000S SV1000S SV1000S SV1000S SV1000S SV1000S SV1000S SV1000S SV1000S SV1000S SV1000S SV1000S SV1000S SV1000S SV1000S SV1000S SV1000S SV1000S SV1000S SV1000S
 
Laatst bewerkt:
tja wat is schappelijk, hij is voor 2500euro de deur uit gegaan hij was uit 1997 met 48000km

wel met nieuwe naksen en kettingen en een nieuw achterbandje ed. ik reed er toch bijna nooit op, hoop dat ik er dan nu maar iemand blij mee gemaakt heb..
WHHAAATTT?!?!?! Weggegeven dus!! :o

Wil je niet verdrietig maken maar heb er 1250,- meer voor gekregen. (had er wel 16.000km minder op zitten, BOS dempers en de mijne was schadevrij) Maakt natuurlijk ook wel iets uit!
 
Laatst bewerkt:
@Tiez: Hij staat erbij in de OP.

@All: moeten er nog andere wijzigingen aan de OP gedaan worden?
 
WHHAAATTT?!?!?! Weggegeven dus!! :o

Wil je niet verdrietig maken maar heb er 1250,- meer voor gekregen. (had er wel 16.000km minder op zitten, BOS dempers en de mijne was schadevrij) Maakt natuurlijk ook wel iets uit!

Jij hebt er dan ook wel een erg nette prijs voor gekregen :Y Mgoed, ding zag er ook wel spik en span uit natuurlijk. De mijne ziet er sowieso wat gebruikter uit, daar gaat ook een grondige poetsbeurt niet erg veel aan veranderen (paar krasjes hier en daar).

Mgoed, ik doe het lekker rustig aan. Ik heb de VTR ook nog niet op MP staan ofzo. Dat kan altijd nog wel :Y
 
2CV ouwe dibbes, je mag mijn paddockstand wel een keertje lenen :-) leuk he zo'n veiling?
heb je ook nog dat motorblok in je mik gekregen ?
ik heb paddock via motozoom echt ideaal ding!
 
2CV ouwe dibbes, je mag mijn paddockstand wel een keertje lenen :-) leuk he zo'n veiling?
heb je ook nog dat motorblok in je mik gekregen ?
ik heb paddock via motozoom echt ideaal ding!

Hee Baas,

Jij dat motorblok heb ik ook. Een African Twin 650cc
Leuk winterprojectje voor mijn ouwe skelter, hoef ik niet meer te trappen :9

Op zich een mooie paddock stand, moet alleen iets verzinnen dat ie gaat passen
Ja erg leuk zo'n veiling |(
 
Hee Baas,

Jij dat motorblok heb ik ook. Een African Twin 650cc
Leuk winterprojectje voor mijn ouwe skelter, hoef ik niet meer te trappen
:9

Op zich een mooie paddock stand, moet alleen iets verzinnen dat ie gaat passen
Ja erg leuk zo'n veiling |(

Ik zie een project aankomen? levensgevaarlijk skelter bouwen?
zorg maar dat je vrijdag in Muiden bent babbelen we verder!
 
Hallo,

Mijn accu heeft er de brui aan gegeven.
Wat is een goeie accu voor de firestorm?

Iemand al eens geprobeerd om een grotere dan standaard te monteren?

tnx!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan