Eg wel!
Met 15-42 redt ik dat ook op de teller
Ik heb ook ooit eens de 265 op de teller gehad (na een dik kwartier volgas over de Duitse A31 op zondagavond). Valt niet mee om dat lange lichaam zo klein mogelijk te maken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Eg wel!
Met 15-42 redt ik dat ook op de teller
zo klote zeg alex
en middenin de verkoop ook
gedwongen reparaties zijn vrijwel nooit leuk..hoop dat de schade verder meevalt, succes
Dat is inderdaad balen.
Zomaar uit het niets, hoorde iets, net alsof de uitlaat lek was, stopte direct en hij was al afgeslagen.
Erg merkwaardig, ook omdat de spanners vrij jong zijn.
Hij liep als een zonnetje, verbruikt geen olie, rijdt relatief zuinig.
Binnenkort loopt ie weer hoor, hopelijk valt de schade mee.
Nu inventarisatie aan het doen en dan weet ik meer.
Tot nu toe een paar kleppen en 1 spanner.[afbeelding]
NAKS kunnen ook stuk als ze een oranje stip hebben en slechts 4000 km oud zijn!
Mij dus overkomen afgelopen weekend!
Schade tot nu toe, kapotte NAKS en kromme kleppen.
Hopelijk niet meer schade.
Grr... Had ik ze toen maar niet vervangen!
Das echt dikke pech. Dit is denk ik de eerste keer dat een nieuwe NAKS het begeeft.
Hoop dat je het snel gefixt krijgt, zeker met het mooie weer.
Ik heb nog een set cilinderkoppen liggen, bij interesse stuur maar PM.
Wat is wijsheid?
De Dynojetkit aan mij verkopen
Even serieus, dat is wel het toppunt van balen zeg! Staat je motor tekoop, waar je altijd zo lief voor bent geweest (tenminste, daar ga ik even vanuit), gaat 'ie kapot!
En dan is de mogelijke dader een onderdeel wat je vervangen hebt voor een - naar wat ze zeggen - beter exemplaar.
Lol, dit is erg balen inderdaad, ben er inderdaad altij erg zuinig op geweest.
Het was ook altijd starten en lopen.
Baal echt.
Valt me nu wel op hoe groot de zuigers zijn!
Als ik een knap blok kan vinden is het wellicht het opknappen waard.
Anders zat mooi spul in de aanbieding!
Complete body kit, dempers, origineel en highmounts, bok, alarm, completer hyperpro kit voor en achter, k&n filter, carburateurs, origineel frame, stalen remkabels met remklauw en bijna nieuwe remblokken, optimate druppellader, ga zo maar door
Lol, dit is erg balen inderdaad, ben er inderdaad altij erg zuinig op geweest.
Het was ook altijd starten en lopen.
Baal echt.
Valt me nu wel op hoe groot de zuigers zijn!
Als ik een knap blok kan vinden is het wellicht het opknappen waard.
Anders zat mooi spul in de aanbieding!
Complete body kit, dempers, origineel en highmounts, bok, alarm, completer hyperpro kit voor en achter, k&n filter, carburateurs, origineel frame, stalen remkabels met remklauw en bijna nieuwe remblokken, optimate druppellader, ga zo maar door
Een update, het ziet er naar uit dat er een vervangblok moet komen of dat de VRT in onderdelen wordt verkocht. Er zit namelijk een breuk in het ophangpunt van het blok achter de voorste cilinder.
Wat is wijsheid?
Je zou kunnen overwegen om het ophangpunt te herstellen (indien mogelijk), het is niet zo dat er een scheur in het frame of het motorblok zelf zit.
'n expert zou je moeten kunnen aangeven of het mogelijk/veilig is, wellicht dat bv Nico Bakker framebouw wat voor je kan betekenen (informeren kost je hooguit een ritje op-en-neer).
'n donorblok kom je af en toe tegen voor 500 a 1000 euro.