Street triple 12: The story continious.......

Status
Niet open voor verdere reacties.
iemand hier met een striple teller nieuw model (2 knopjes) :]
hoe geef je de voorkeur aan de ODO en hoe zet je de dagteller na het tanken op 0.
De kerstboomverlichting (ledjes) is inmiddels gefixt. *D (Thanks jumping Jack!)

Tevens wil ik even weten of er een optie in het menu staat voor meer verlichting van deze teller unit?(ik heb de grijze teller plaat maar vind hem qua verlichting erg donker) |(
 
Laatst bewerkt:
iemand hier met een striple teller nieuw model (2 knopjes) :]
hoe geef je de voorkeur aan de ODO en hoe zet je de dagteller na het tanken op 0.
De kerstboomverlichting (ledjes) is inmiddels gefixt. *D

Tevens wil ik even weten of er een optie in het menu staat voor meer verlichting van deze teller unit?(ik heb de grijze teller plaat maar vind hem qua verlichting erg donker) |(
Heb ik je gister uitgelegd hoe je de schakellampjes veranderd. :Z
Ga je vandaag vragen wie er een nieuw model teller heeft. :?

Heb geen idee wie er een nieuwe teller heeft. O-)

ODO kun je alleen aflezen bij aanzetten contact of het menu doorlopen met de dodemanknop uit(dacht ik)

Dagteller op nul met onderste knop.

Keuze Trip 1/2 middels bovenste knop.
 
Laatst bewerkt:
RTFM.jpeg
 
Hier een Street Triple die denkt dat ie een KTM is ;)
(....of een B*W :X )

[afbeelding]

ahhh, onwetendheid is zaligmakend.


Ik zit te springen tot ze in de blaadjes verschijnt, gehakt maakt van alle zichzelf superieur noemende concurrenten, en ze vertwijfeld met de handen in het haar achter laat.

Schijnt Triumph de laatste jaren erg goed in te zijn. :]
 
foto's!!

dsc00170ot.jpg

dsc00172nb.jpg

dsc00173hp.jpg


I know ze hangen niet 100% gelijk, maar er zit zoveel stel mogelijkheden in dat ik het ff gehad had.

Ook even gestart en beetje gas gegeven, hij klinkt goed en luid...
 
foto's!!

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

I know ze hangen niet 100% gelijk, maar er zit zoveel stel mogelijkheden in dat ik het ff gehad had.

Ook even gestart en beetje gas gegeven, hij klinkt goed en luid...
Gaaf man. De orginele ARROW's zitten ook niet helemaal op één lijn. Dus gaat waarschijnlijk bij deze ook niet lukken. Heb je de mogelijkheid om het geluid op You Tube te zetten?
Ben eruggg benieuwd.
 
moest er ook even over nadenken :+


anyway, ik zou de duosteps weer monteren, ik vind die ellenlange verbindingspijpen geen gezicht om naar te kijken. Verder heel mooi, ben benieuwd naar het geluid })
Ik zou het zo laten. Wel ff gelijk hangen dan idd. Staat hem goed die pijpjes... :)

ps. M3nace is aan het overwegen de Street weg te doen...
 
Laatst bewerkt:
foto's!!

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

I know ze hangen niet 100% gelijk, maar er zit zoveel stel mogelijkheden in dat ik het ff gehad had.

Ook even gestart en beetje gas gegeven, hij klinkt goed en luid...


netjes man, zien er goed uit, lekker kort, ben benieuwd naar het geluid..


heb zelf ook ff gehobbied...



db killers zitten er inmiddels in , wat een bak herrie komt hier uit zeg... :o :+







@ Mercurieus.....mag de laatste foto in de OP?
 


mooie slanke pijpjes!
 


Ik hou de db-killers er ook in bij m'n leo vince, dan is het goed te doen met het geluid.
Zonder db-killers is niet comfortabel.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan