Randyfisherman
MF veteraan
Haha dan had ik wel een Honda gekocht[afbeelding]
op gaan in de meute is ook een levensdoel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Haha dan had ik wel een Honda gekocht[afbeelding]
op gaan in de meute is ook een levensdoel
maar ja wie is dan de vrouw
Hoezo ?? wonen jullie samen
maar ja wie is dan de vrouw
Goed begin van je dealerschap!! Wat een sukkels...Net gebeld naar motorcentrum Venlo ivm de modificatie aan de schakelas. Ze wouden het wel doen. Maar omdat ik mijn motor daar niet gekocht en in onderhoud heb gehad.( kan ook niet ze zijn net 3 maanden dealer) wouden ze dat ik de extra tijd die ze nodig hebben voor de werkaamheden zelf betaal. Omdat ze vonden dat de tijd die Triumph vergoed te kort is. Daar was ik het dus niet mee eens. Dus heb motorhuis Eindhoven gebeldt, en daar was het geen probleem. En zo moet het ook zijn vindt ik. Ik vraag niet om een terugroepactie.
Ja wel de lusten niet de lasten....Dat gevoel krijg ik er een beetje bij.Goed begin van je dealerschap!! Wat een sukkels...
daar kom ik ook al een tijdje niet meer verkochten mij een overjarige motor voor de normale prijsNet gebeld naar motorcentrum Venlo ivm de modificatie aan de schakelas. Ze wouden het wel doen. Maar omdat ik mijn motor daar niet gekocht en in onderhoud heb gehad.( kan ook niet ze zijn net 3 maanden dealer) wouden ze dat ik de extra tijd die ze nodig hebben voor de werkaamheden zelf betaal. Omdat ze vonden dat de tijd die Triumph vergoed te kort is. Daar was ik het dus niet mee eens. Dus heb motorhuis Eindhoven gebeldt, en daar was het geen probleem. En zo moet het ook zijn vindt ik. Ik vraag niet om een terugroepactie.
Net gebeld naar motorcentrum Venlo ivm de modificatie aan de schakelas. Ze wouden het wel doen. Maar omdat ik mijn motor daar niet gekocht en in onderhoud heb gehad.( kan ook niet ze zijn net 3 maanden dealer) wouden ze dat ik de extra tijd die ze nodig hebben voor de werkaamheden zelf betaal. Omdat ze vonden dat de tijd die Triumph vergoed te kort is. Daar was ik het dus niet mee eens. Dus heb motorhuis Eindhoven gebeldt, en daar was het geen probleem. En zo moet het ook zijn vindt ik. Ik vraag niet om een terugroepactie.
Goed begin van je dealerschap!! Wat een sukkels...Net gebeld naar motorcentrum Venlo ivm de modificatie aan de schakelas. Ze wouden het wel doen. Maar omdat ik mijn motor daar niet gekocht en in onderhoud heb gehad.( kan ook niet ze zijn net 3 maanden dealer) wouden ze dat ik de extra tijd die ze nodig hebben voor de werkaamheden zelf betaal. Omdat ze vonden dat de tijd die Triumph vergoed te kort is. Daar was ik het dus niet mee eens. Dus heb motorhuis Eindhoven gebeldt, en daar was het geen probleem. En zo moet het ook zijn vindt ik. Ik vraag niet om een terugroepactie.
Net gebeld naar motorcentrum Venlo ivm de modificatie aan de schakelas. Ze wouden het wel doen. Maar omdat ik mijn motor daar niet gekocht en in onderhoud heb gehad.( kan ook niet ze zijn net 3 maanden dealer) wouden ze dat ik de extra tijd die ze nodig hebben voor de werkaamheden zelf betaal. Omdat ze vonden dat de tijd die Triumph vergoed te kort is. Daar was ik het dus niet mee eens. Dus heb motorhuis Eindhoven gebeldt, en daar was het geen probleem. En zo moet het ook zijn vindt ik. Ik vraag niet om een terugroepactie.
Denk dat ik triumph hierover ook een mailtje stuur... vind dit niet kunennWat een ballentent ....ze hebben eigenlijk niks te willen, dat hoort er gewoon bij.
Ik laat de modificatie ook niet bij de dealer uit voeren waar ik m'n StripleR gekocht heb. Volgens de Triumph site moet je je melden bij de dichtsbijzijnde dealer (nou is dat in het kleine Nederland beetje onzin misschien, maar regels zijn regels en daar kan een dealer zich niet aan onttrekken). Overigens maakte de dealer waar ik het gevraagd heb, Motoport Rotterdam, er geen enkel probleem van.
Net gebeld naar motorcentrum Venlo ivm de modificatie aan de schakelas. Ze wouden het wel doen. Maar omdat ik mijn motor daar niet gekocht en in onderhoud heb gehad.( kan ook niet ze zijn net 3 maanden dealer) wouden ze dat ik de extra tijd die ze nodig hebben voor de werkaamheden zelf betaal. Omdat ze vonden dat de tijd die Triumph vergoed te kort is. Daar was ik het dus niet mee eens. Dus heb motorhuis Eindhoven gebeldt, en daar was het geen probleem. En zo moet het ook zijn vindt ik. Ik vraag niet om een terugroepactie.
Ik heb hem idd particulier gekocht.vooropgesteld dat de reactie van Venlo niet juist is, hebben ze wel een punt want de vergoeding van garantie gevallen van de fabrikant aan de dealer is over het algemeen te laag voor de uit te voeren werkzaamheden. Dus de meest logische keus om deze werkzaamheden uit te laten voeren is de dealer waar je hem gekocht hebt, want die heeft al verdiend aan de verkoop. Maar als je hem bijvoorbeeld van een particulier gekocht hebt moet je toch bij een willekeurige dealer terecht kunnen
bij ons in de garage is het zo van die heeft zoveel garantie en je kunt de auto gewoon gaan maken en de klant hoeft niks te betalen wat het ook isdan heb je gelijk
van garantie ga je niet rijk worden zijn netto uren en dus ook netto betalenIk dacht dat dealers van motoren net als die van auto's graag nog wat extra werkplaats uren declareerden omdat daar de winst op zit. Als de vergoeding van de importeur te klein is voor de kosten gaat die vlieger niet op, maar als je dan als klant zelf voor garantie moet betalen wordt het wel absurd
klopt ik snap het verhaal wel. Maar helaas hoort dat ook bij het dealer zijn. En niet de kosten doorbereken aan de klant.van garantie ga je niet rijk worden zijn netto uren en dus ook netto betalen
en zijn ook nog eens pakket tijden dus je krijgt maar zoveel uur ervoor en als je het niet red in die tijd heb je pech en als je sneller bent dan heb je geluk maar meestal is de tijd erg krap
dat zal bij ons nooooit gebeuren ze controleren het gewoonklopt ik snap het verhaal wel. Maar helaas hoort dat ook bij het dealer zijn. En niet de kosten doorbereken aan de klant.
Helemaal mee eens.Ach wanneer je dit soort dingen als dealer zonder zeuren goed uitvoert, komt de klant voor zijn beurtje ook weer terug hoor... Dealers moeten een beetje verder denken dan hun neus lang is. Help de klant zo goed mogelijk en dan zal de klant jou helpen. Bij Bruurs hebben ze dat naar mijn mening zeer goed begrepen.
vorig jaar op Ecuyers geweest, 5&6 mei 2011 weer. Kom ik nog meer triples tegen?