Street triple 12: The story continious.......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net gebeld naar motorcentrum Venlo ivm de modificatie aan de schakelas. Ze wouden het wel doen. Maar omdat ik mijn motor daar niet gekocht en in onderhoud heb gehad.( kan ook niet ze zijn net 3 maanden dealer) wouden ze dat ik de extra tijd die ze nodig hebben voor de werkaamheden zelf betaal. Omdat ze vonden dat de tijd die Triumph vergoed te kort is. Daar was ik het dus niet mee eens. Dus heb motorhuis Eindhoven gebeldt, en daar was het geen probleem. En zo moet het ook zijn vindt ik. Ik vraag niet om een terugroepactie.
 
Net gebeld naar motorcentrum Venlo ivm de modificatie aan de schakelas. Ze wouden het wel doen. Maar omdat ik mijn motor daar niet gekocht en in onderhoud heb gehad.( kan ook niet ze zijn net 3 maanden dealer) wouden ze dat ik de extra tijd die ze nodig hebben voor de werkaamheden zelf betaal. Omdat ze vonden dat de tijd die Triumph vergoed te kort is. Daar was ik het dus niet mee eens. Dus heb motorhuis Eindhoven gebeldt, en daar was het geen probleem. En zo moet het ook zijn vindt ik. Ik vraag niet om een terugroepactie.
Goed begin van je dealerschap!! Wat een sukkels...
 
Net gebeld naar motorcentrum Venlo ivm de modificatie aan de schakelas. Ze wouden het wel doen. Maar omdat ik mijn motor daar niet gekocht en in onderhoud heb gehad.( kan ook niet ze zijn net 3 maanden dealer) wouden ze dat ik de extra tijd die ze nodig hebben voor de werkaamheden zelf betaal. Omdat ze vonden dat de tijd die Triumph vergoed te kort is. Daar was ik het dus niet mee eens. Dus heb motorhuis Eindhoven gebeldt, en daar was het geen probleem. En zo moet het ook zijn vindt ik. Ik vraag niet om een terugroepactie.
daar kom ik ook al een tijdje niet meer verkochten mij een overjarige motor voor de normale prijs
 
Net gebeld naar motorcentrum Venlo ivm de modificatie aan de schakelas. Ze wouden het wel doen. Maar omdat ik mijn motor daar niet gekocht en in onderhoud heb gehad.( kan ook niet ze zijn net 3 maanden dealer) wouden ze dat ik de extra tijd die ze nodig hebben voor de werkaamheden zelf betaal. Omdat ze vonden dat de tijd die Triumph vergoed te kort is. Daar was ik het dus niet mee eens. Dus heb motorhuis Eindhoven gebeldt, en daar was het geen probleem. En zo moet het ook zijn vindt ik. Ik vraag niet om een terugroepactie.

Dan moeten ze een monteur aannemen die het wel binnen de tijd kan. En er geen stage loper aan zetten die net twee dagen motorvoertuigen aan het studeren is.

Net gebeld naar motorcentrum Venlo ivm de modificatie aan de schakelas. Ze wouden het wel doen. Maar omdat ik mijn motor daar niet gekocht en in onderhoud heb gehad.( kan ook niet ze zijn net 3 maanden dealer) wouden ze dat ik de extra tijd die ze nodig hebben voor de werkaamheden zelf betaal. Omdat ze vonden dat de tijd die Triumph vergoed te kort is. Daar was ik het dus niet mee eens. Dus heb motorhuis Eindhoven gebeldt, en daar was het geen probleem. En zo moet het ook zijn vindt ik. Ik vraag niet om een terugroepactie.
Goed begin van je dealerschap!! Wat een sukkels...

Inderdaad niet echt slim van ze om klanten te winnen.
 
Net gebeld naar motorcentrum Venlo ivm de modificatie aan de schakelas. Ze wouden het wel doen. Maar omdat ik mijn motor daar niet gekocht en in onderhoud heb gehad.( kan ook niet ze zijn net 3 maanden dealer) wouden ze dat ik de extra tijd die ze nodig hebben voor de werkaamheden zelf betaal. Omdat ze vonden dat de tijd die Triumph vergoed te kort is. Daar was ik het dus niet mee eens. Dus heb motorhuis Eindhoven gebeldt, en daar was het geen probleem. En zo moet het ook zijn vindt ik. Ik vraag niet om een terugroepactie.

Wat een ballentent :r ....ze hebben eigenlijk niks te willen, dat hoort er gewoon bij.
Ik laat de modificatie ook niet bij de dealer uit voeren waar ik m'n StripleR gekocht heb. Volgens de Triumph site moet je je melden bij de dichtsbijzijnde dealer (nou is dat in het kleine Nederland beetje onzin misschien, maar regels zijn regels en daar kan een dealer zich niet aan onttrekken). Overigens maakte de dealer waar ik het gevraagd heb, Motoport Rotterdam, er geen enkel probleem van.
 
Wat een ballentent :r ....ze hebben eigenlijk niks te willen, dat hoort er gewoon bij.
Ik laat de modificatie ook niet bij de dealer uit voeren waar ik m'n StripleR gekocht heb. Volgens de Triumph site moet je je melden bij de dichtsbijzijnde dealer (nou is dat in het kleine Nederland beetje onzin misschien, maar regels zijn regels en daar kan een dealer zich niet aan onttrekken). Overigens maakte de dealer waar ik het gevraagd heb, Motoport Rotterdam, er geen enkel probleem van.
Denk dat ik triumph hierover ook een mailtje stuur... vind dit niet kunenn
 
Net gebeld naar motorcentrum Venlo ivm de modificatie aan de schakelas. Ze wouden het wel doen. Maar omdat ik mijn motor daar niet gekocht en in onderhoud heb gehad.( kan ook niet ze zijn net 3 maanden dealer) wouden ze dat ik de extra tijd die ze nodig hebben voor de werkaamheden zelf betaal. Omdat ze vonden dat de tijd die Triumph vergoed te kort is. Daar was ik het dus niet mee eens. Dus heb motorhuis Eindhoven gebeldt, en daar was het geen probleem. En zo moet het ook zijn vindt ik. Ik vraag niet om een terugroepactie.


vooropgesteld dat de reactie van Venlo niet juist is, hebben ze wel een punt want de vergoeding van garantie gevallen van de fabrikant aan de dealer is over het algemeen te laag voor de uit te voeren werkzaamheden. Dus de meest logische keus om deze werkzaamheden uit te laten voeren is de dealer waar je hem gekocht hebt, want die heeft al verdiend aan de verkoop. Maar als je hem bijvoorbeeld van een particulier gekocht hebt moet je toch bij een willekeurige dealer terecht kunnen
 
vooropgesteld dat de reactie van Venlo niet juist is, hebben ze wel een punt want de vergoeding van garantie gevallen van de fabrikant aan de dealer is over het algemeen te laag voor de uit te voeren werkzaamheden. Dus de meest logische keus om deze werkzaamheden uit te laten voeren is de dealer waar je hem gekocht hebt, want die heeft al verdiend aan de verkoop. Maar als je hem bijvoorbeeld van een particulier gekocht hebt moet je toch bij een willekeurige dealer terecht kunnen
Ik heb hem idd particulier gekocht.
 
Ik dacht dat dealers van motoren net als die van auto's graag nog wat extra werkplaats uren declareerden omdat daar de winst op zit. Als de vergoeding van de importeur te klein is voor de kosten gaat die vlieger niet op, maar als je dan als klant zelf voor garantie moet betalen wordt het wel absurd
 
Ik dacht dat dealers van motoren net als die van auto's graag nog wat extra werkplaats uren declareerden omdat daar de winst op zit. Als de vergoeding van de importeur te klein is voor de kosten gaat die vlieger niet op, maar als je dan als klant zelf voor garantie moet betalen wordt het wel absurd
van garantie ga je niet rijk worden :N zijn netto uren en dus ook netto betalen :X
en zijn ook nog eens pakket tijden dus je krijgt maar zoveel uur ervoor en als je het niet red in die tijd heb je pech en als je sneller bent dan heb je geluk maar meestal is de tijd erg krap B|
 
van garantie ga je niet rijk worden :N zijn netto uren en dus ook netto betalen :X
en zijn ook nog eens pakket tijden dus je krijgt maar zoveel uur ervoor en als je het niet red in die tijd heb je pech en als je sneller bent dan heb je geluk maar meestal is de tijd erg krap B|
klopt ik snap het verhaal wel. Maar helaas hoort dat ook bij het dealer zijn. En niet de kosten doorbereken aan de klant.
 
klopt ik snap het verhaal wel. Maar helaas hoort dat ook bij het dealer zijn. En niet de kosten doorbereken aan de klant.
dat zal bij ons nooooit gebeuren ze controleren het gewoon de importeur gaat natuurlijk ook nergens over dat je als klant moet gaan betalen voor garantie :X je hebt gewoon recht op 2 jaar garantie :Y
 
Ach wanneer je dit soort dingen als dealer zonder zeuren goed uitvoert, komt de klant voor zijn beurtje ook weer terug hoor... Dealers moeten een beetje verder denken dan hun neus lang is. Help de klant zo goed mogelijk en dan zal de klant jou helpen. Bij Bruurs hebben ze dat naar mijn mening zeer goed begrepen.
 
Ach wanneer je dit soort dingen als dealer zonder zeuren goed uitvoert, komt de klant voor zijn beurtje ook weer terug hoor... Dealers moeten een beetje verder denken dan hun neus lang is. Help de klant zo goed mogelijk en dan zal de klant jou helpen. Bij Bruurs hebben ze dat naar mijn mening zeer goed begrepen.
Helemaal mee eens. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan