Street Triple 14 - Op naar de eerste meeting

Status
Niet open voor verdere reacties.
2e paasdag ben ik er ook met mijn racer dus kom gerust een bakkie doen :P

 
Laatst bewerkt:
1288456210_6_KtPC.jpeg


1288456187_6_BpgK.jpeg


vierde mal. Al een hele verbetering. los meppen met een rubberen hamer = :}. Ding kwam zo los.

Ik ga hem schoonmaken, ff bijwerken. vervolgens kijken of ik een test spatbord kan maken.
 
....en.........allemaal gelukt?

Ja helemaal gelukt en ik kan zeggen wat een verschil. Ik kan het iedereen aanraden met een standaard Street.
Vrijdag hadden wij met een groep van 10 motoren gereserveerd voor vervangen en afstellen van vering. HK gaf ons goed advies en liet het sleutel-werk door ons zelf uitvoeren wat aanzienlijk in de kosten scheelde. Ik heb de voorvorkpoten daar los aangeleverd en zij hebben de voorveren vervangen voor Wilbers veren. Daarnaast had ik zelf een Daytona shock meegenomen en deze daar laten nakijken. Hierbij bleek de originele Daytona veer te strak geveerd te zijn ofwel 125kg per cm. Deze veer vervangen voor een Öhlins veer en het geheel zelf onder de Street gezet. Daarna laten afstellen en wat een goede beslissing om dit te laten doen. Het verschil is gelijk merkbaar in positieve zin, de Street stuurt veel strakker over de weg.
 
Hoe lullig kan het zijn.
Vrijdag de motor opgehaald, gisteren bij het insturen naar de schuur geschrokken van de beperkte stuuruitslag. Een klein tikje aan de rem was voldoende om vervolgens op me plaat te gaan. |(
Resultaat: tien ruggen aan techniek op 20 euro betontegels ;(
Laatste puntje van de remhandle is afgebroken, krasjes op de spiegel en de radiateur kap (weg te poetsen)
Maar gelijk vervangen door zwarte exemplaren.
Deuk in het ego is geluk bij een ongeluk groter :$
 
Hoe lullig kan het zijn.
Vrijdag de motor opgehaald, gisteren bij het insturen naar de schuur geschrokken van de beperkte stuuruitslag. Een klein tikje aan de rem was voldoende om vervolgens op me plaat te gaan. |(
Resultaat: tien ruggen aan techniek op 20 euro betontegels ;(
Laatste puntje van de remhandle is afgebroken, krasjes op de spiegel en de radiateur kap (weg te poetsen)
Maar gelijk vervangen door zwarte exemplaren.
Deuk in het ego is geluk bij een ongeluk groter :$

Dat is balen zeg, hopen dat het ook gelijk de laatste keer is dat het gebeurt.
 
Hoe lullig kan het zijn.
Vrijdag de motor opgehaald, gisteren bij het insturen naar de schuur geschrokken van de beperkte stuuruitslag. Een klein tikje aan de rem was voldoende om vervolgens op me plaat te gaan. |(
Resultaat: tien ruggen aan techniek op 20 euro betontegels ;(
Laatste puntje van de remhandle is afgebroken, krasjes op de spiegel en de radiateur kap (weg te poetsen)
Maar gelijk vervangen door zwarte exemplaren.
Deuk in het ego is geluk bij een ongeluk groter :$
Das kloote..hoop dat je ego groot genoeg is om ut op te vangen..sterkte!!
 
Laatst bewerkt:
Hoe lullig kan het zijn.
Vrijdag de motor opgehaald, gisteren bij het insturen naar de schuur geschrokken van de beperkte stuuruitslag. Een klein tikje aan de rem was voldoende om vervolgens op me plaat te gaan. |(
Resultaat: tien ruggen aan techniek op 20 euro betontegels ;(
Laatste puntje van de remhandle is afgebroken, krasjes op de spiegel en de radiateur kap (weg te poetsen)
Maar gelijk vervangen door zwarte exemplaren.
Deuk in het ego is geluk bij een ongeluk groter :$

stuuruitslag is idd kort en daar kan je soms door verrast worden, daarom voetjes aan de grond bij hele langzame bochtjes.

balen !
 
ZWART graag... :9~ kom ff langs/aan vandaag.. :} un leuk ritje voor mij die kant op..als ut niet zo druk is :X :X

:] :] :] :] :] :]

Ik ben der vandaag ook, is voor mij maar 10 minuten rijden. ;) :]





Ik kwam gisteren nog een Street Triple tegen op de N206 rond een uur of half 9. Ik dacht een stickertje waar te nemen op de kentekenplaat. Wie o wie?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan