Street Triple 14 - Op naar de eerste meeting

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W

Moet hem nog bestellen maar er op iedere site staat weer een andere :/
Het moet wel zeker de goede zijn is die van triumph zelf niet goed?
Triumph zelf heeft ze niet met knippers erin !! dat linkje wat je geplaatst hebt is dezelfde die ik nu heb. Ik was ook zo aan het zoeken en heb uiteindelijk de goede gekozen, doe je voordeel ermee O-)
 
heb jij er ook €70 voor betaald dan vind het raar dat die bij de ene €114 kost en daar €70 aardig prijs verschil?


bij brabantmotors kost deze namenlijk 115
Brabant Motors - 404
Dat is alleen geen smoke. Ik heb er ook zoiets voor betaald. De ene wil 100% winst en de ander neemt genoegen met veel vaker een kleinere winst. Dit is voor de dealers weer het nadeel van internet. Mijn advies: koop die van het linkje wat jezelf had geplaatst in het Speed topic !! :Y
 
Dat is alleen geen smoke. Ik heb er ook zoiets voor betaald. De ene wil 100% winst en de ander neemt genoegen met veel vaker een kleinere winst. Dit is voor de dealers weer het nadeel van internet. Mijn advies: koop die van het linkje wat jezelf had geplaatst in het Speed topic !! :Y
oke thnx heb jij er nog een weerstand tussen moeten zetten voor de knippers?
 
oke thnx heb jij er nog een weerstand tussen moeten zetten voor de knippers?
:Y Maar als je voor geen LED hebt is het volgens mij niet nodig. Anders kan je het in 1 keer opvangen met een LED knipperlicht relais.
 
ik heb voor standaard knipperlichten en achter Triumph leds. Het knippert inderdaad te snel

Vandaag de schakelset opnieuw afgesteld. Schakelt nu echt super kort en snel. Daarna verder gegaan met de vering/demping afstellen maar daar snap ik echt de ballen van :X
 
Zo ben je tevreden met de rem-schakelset?
Mooie route door NH?

gr Cas

.
ik heb voor standaard knipperlichten en achter Triumph leds. Het knippert inderdaad te snel

Vandaag de schakelset opnieuw afgesteld. Schakelt nu echt super kort en snel. Daarna verder gegaan met de vering/demping afstellen maar daar snap ik echt de ballen van :X
 
B| Woensdag onderuit gegaan met de triple. Lag diesel op de rotonde, zowww da's glad.
Dynamo deksel geschaafd en bar end spiegel en pazzo koppelingshendel gekrast. Auch errug jammer
 
B| Woensdag onderuit gegaan met de triple. Lag diesel op de rotonde, zowww da's glad.
Dynamo deksel geschaafd en bar end spiegel en pazzo koppelingshendel gekrast. Auch errug jammer

lullig he?! Doe je 36 circuitdagen waarbij je tot het gaatje gaat (geloof dat jij wel aardig rond komt op CPZ), ga je op je bek op een rotonde.
 
Ben ik de enige die dit een mooi schema vindt?

media


media
 
Afgelopen zondag van de motor gereden. Auto gaf richting aan naar rechts maar ging toch rechtdoor, die miep in de navigatie gaf aan dat meneer niet juist reed en wat doet ie, hij rijdt achteruit!! Ik kon geen kant meer op en maar drukken op dat claxonnetje (tuut tuut) .Kon gelukkig met een dot gas de voorkant naast de auto en 40cm hoge wegafscheiding gooien en heb alleen wat schade aan de lamp, flyscreen, radiatorkap etc. omdat ik de motor nog aan het stuur omhoog kon houden.

Eerste ervaring met een aanrijding op de motor, heb betere eerste ervaringen gehad :P
 
Afgelopen zondag van de motor gereden. Auto gaf richting aan naar rechts maar ging toch rechtdoor, die miep in de navigatie gaf aan dat meneer niet juist reed en wat doet ie, hij rijdt achteruit!! Ik kon geen kant meer op en maar drukken op dat claxonnetje (tuut tuut) .Kon gelukkig met een dot gas de voorkant naast de auto en 40cm hoge wegafscheiding gooien en heb alleen wat schade aan de lamp, flyscreen, radiatorkap etc. omdat ik de motor nog aan het stuur omhoog kon houden.

Eerste ervaring met een aanrijding op de motor, heb betere eerste ervaringen gehad :P
B| B| Balen zeg. Verzekeringswerk? Anders heb ik nog een zwart flyscreen te koop.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan