Street Triple topic 20- Een nieuwe lente en een nieuw geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weer een nieuw uitlaatje van SC-Project

full


Nu ook te beluisteren:

SC-PROJECT EXHAUST

Zal nu nog 1 model einddemper van SC volgen, en dat is volgens mij de beschaafste - idem als bij grote broer de Speed!
 
Laatst bewerkt:
Voor de liefhebbers ook nog ff de laatste dyno run na montage van de daytona nokkenassen.
Ben er wel happy mee. Bijna 115 pk is niet verkeerd, heb daytona's gezien minder leverden op het achterwiel.
[afbeelding]

Kijk, dat zijn net die extra pekaatjes die je op het circuit weleens kan missen.
Heb je een vergelijk met de originele Street? Heb je er al mee gereden ook?
En zijn het alleen de nokstokken die je vervangen hebt?
 
Kijk, dat zijn net die extra pekaatjes die je op het circuit weleens kan missen.
Heb je een vergelijk met de originele Street? Heb je er al mee gereden ook?
En zijn het alleen de nokstokken die je vervangen hebt?

Dat wilde ik ook vragen. :P Wat heb je verder allemaal aan je Street gedaan? 8-)
 
Een Pajic Arrow 3 in 1, daytona nokstokken en een tuneboy mapping. That's all.
Heb er nog niet mee gereden maar kan nie wachten...in april begint het race seizoen weer 8-)
 
Een Pajic Arrow 3 in 1, daytona nokstokken en een tuneboy mapping. That's all.
Heb er nog niet mee gereden maar kan nie wachten...in april begint het race seizoen weer 8-)

Mooie waardes. :Y Was de run met of zonder DB-killer? Ik rij op dit moment zelf met killers in mijn slip-on Arrows. Ik vraag me af hoeveel vermogensverlies dat geeft.
 
Hangt helemaal van de db killer af. Ik heb zelf eens iemand gezien met een db killer die zo maar ff 15pk vermogen kneep. Dat is wel erg extreem. Normaal scheelt 't denk ik zo'n 3-5 pk.

haha de banden zijn niet allemaal voor mezelf hoor 8-) 2 setjes voor mij en 5 setjes voor m'm racevrienden.
Ze stoppen met de productie van de Dragon SuperCorsaPro's en kon mooi prijsje krijgen. Ik ga kijken of ik een voorband los kan verkopen. Dan heb ik voor dit jaar 1 voorband en 2 achterbanden. Kijk ik volgend jaar wel weer wat er voorbij komt.
Ik heb eigenlijk geen idee hoeveel km ik met een band rij :? zal niet zo gek veel zijn denk ik...70% van de km's verrijdt ik op t circuit.
 
Laatst bewerkt:
Goedenavond mensen, als morgen alles goed gaat zal ik me hier voor het eggie melden met een waardige opvolger van mijn SV, de street triple uiteraard! Kan niet wachten hoop dat het een beetje droog is morgen als ik hem op ga halen *O*

Meer info en pics volgens snel :W
 
:W ik ben er ook weer!

Ga mijn best weer doen mee te lezen, werk is een beetje erg druk. Foutje in de roostering, zit bijna op een fulltime baan in plaats van 80% en dat trek ik niet echt...

Hoop deze week de Street weer aan te slingeren, dat heeft hij en ik natuurlijk ook wel verdient...

Nog mensen die naar de beurs gaan??
 
excuses dat ik hier weer maar eens begin over banden.

ik heb ongeveer nog 1 mm over voor en achteraan dus moet eens beginnen denken over wat ik er nu ga opleggen.

ik ben aan het twijfelen tussen s20 en pilot power (2ct?)
waarom twijfel ik ? omdat me verteld is dat de s20 te snel slijt , en ik ben nog niet de meest ervaren sportieve rijder dus dan zou de s20 misschien wat overkill zijn.

is de pilot power een goed alternatief ? voor de 2ct versie gaan of de gewone?

alvast bedankt.
 
excuses dat ik hier weer maar eens begin over banden.

ik heb ongeveer nog 1 mm over voor en achteraan dus moet eens beginnen denken over wat ik er nu ga opleggen.

ik ben aan het twijfelen tussen s20 en pilot power (2ct?)
waarom twijfel ik ? omdat me verteld is dat de s20 te snel slijt , en ik ben nog niet de meest ervaren sportieve rijder dus dan zou de s20 misschien wat overkill zijn.

is de pilot power een goed alternatief ? voor de 2ct versie gaan of de gewone?

alvast bedankt.

Ik ben niet de meest technische van het stel laatstaan dat ik veel verstand heb van banden maar ik heb zelf afgelopen zondag de Dunlop Sportmax Sportsmart besteld.

Voorzover ik heb begrepen na een boel lezen zijn dit fijne banden die redelijk lang meegaan (toeren) maar ook voor wat sportiever rijgedrag geschikt zijn.
 
wat onderdelen van mevrouw mv agusta (is inmiddels al ingeruild voor nieuwe street R)

Wit achterlicht 60,-
spiegels origineel triumph 80,-
healguards carbon 25,-
ketting beschermers carbon 20,-

Bedankt voor de onderdelen zal mooi staan op mijn brommer.
Ik zat te glunderen in de auto op weg naar huis 8-)
 
excuses dat ik hier weer maar eens begin over banden.

ik heb ongeveer nog 1 mm over voor en achteraan dus moet eens beginnen denken over wat ik er nu ga opleggen.

ik ben aan het twijfelen tussen s20 en pilot power (2ct?)
waarom twijfel ik ? omdat me verteld is dat de s20 te snel slijt , en ik ben nog niet de meest ervaren sportieve rijder dus dan zou de s20 misschien wat overkill zijn.

is de pilot power een goed alternatief ? voor de 2ct versie gaan of de gewone?

alvast bedankt.

Als je voor de PP gaat zou ik zelf de gewone versie doen. 2ct heeft alleen bij de uiterste randen een zachtere compound. Als je een gemiddelde sportieve rijder bent zul je daar niet constant gebruik van maken en een setje gewone PP is lekker goedkoop.

De S20 kan ik niets over zeggen maar ze komen zeer goed uit de tests. De PP's slijten trouwens ook best snel hoor.

Houd er wel rekening mee dat de michelins sneller insturen. Op een Street die toch al vlot stuurt zou dit wel eens nerveus aan kunnen voelen. Ik heb zelf geen ervaring met PP's op de Street maar wel op mijn vorige motoren.

Ik heb op dit moment supercorsa's op mijn street maar daar heb ik, net als vroeger met de PP's, last van een plat middenvlak op de achterband. Mijn volgende setje banden zal dan ook sport-tour variant worden.

Ik ben niet de meest technische van het stel laatstaan dat ik veel verstand heb van banden maar ik heb zelf afgelopen zondag de Dunlop Sportmax Sportsmart besteld.

Voorzover ik heb begrepen na een boel lezen zijn dit fijne banden die redelijk lang meegaan (toeren) maar ook voor wat sportiever rijgedrag geschikt zijn.

Dat is inderdaad een goed alternatief. Ze warmen alleen wel minder snel op dan de PP's en de S20, iets om rekening mee te houden.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan