Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Street Triple topic 21 - Summer Delight

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dré Pistolet

MF veteraan
8 jan 2003
2.249
0
Het Dommelstruweel


Deeltje 21 alweer van deze legendarische en nu officieel volwassen topicsaga over een Engels juweeltje




Impressiefilmpje over wat je met een Street Triple kunt...

... vooruit, nog een linkje
... en je kan er ook offroad mee.
... soundcheck met de arrow

...hier een blik op het nieuwe model
... en nog een closer lookje
... ook de nieuwe heeft Dakar ambities



MEETINGS

2013

2012
  • 31 augustus: Triumph circuit dag 2012 => filmpje

2011
  • Tja, wat eigenlijk.

2009



VOORGAANDE DELEN
- Triumph Street Triple
- Triumph Street Triple, deel 2
- Triumph Street Triple, deel 3
- Triumph Street Triple, deel 4
- Triumph Street Triple, deel 5
- Triumph Street Triple deel 6 Richting voorjaar.....
- Triumph Street triple 7:Triples does Netherlands and Belgium
- Triumph Street Triple 8 : Najaar en wintereditie
- Triumph Street triple 9: circuits, straten en vakanties
- Triumph Street Triple 10! : Wie niet weg is is gezien .....
- Triumph Street Triple 11: Gewoon een heftige fiets!
- Street triple 12: The story continious........
- Street Triple 13 - Where the Dark rule the Bright....
- Street Triple 14 - Op naar de eerste meeting
- Street Triple topic 15 *the summer of 2011*
- Street Triple topic 16: 2011 wintereditie, op naar 2012!
- Street Triple topic 17 - three cylinders equals perfection.
- Street-Triple topic 18 - op een goed motorseizoen
- Street-Triple topic 19 - Autumn Leaves
- Street Triple topic 20 - Een nieuwe lente en een nieuw geluid



SITES, STUFF, TIPS & TRICKS
1
Triumph officiële site
Filmpjes
www.triumph675.net (forum voor daytona/Street Triple)
Ebay en hoe Ebay werkt.
De Pretto Moto | Accessori Moto - Made in Italy
CarpiMoto
Rizoma Web Site - Home Page -
http://www.barracudamoto.it/
http://www.worldoftriumph.com/secti..._accessories/7959be2bb34d8ce03f57aa5f6e712272
Uitlaatlijst The Exhaust Reference Thread - Triumph675.Net Forums

2
Op de taartschep zit een sensor, mocht je deze los halen en contact aandraaien dan gaat je motor op "safe-mode" (minder vermogen etc).
Dit kan ook door diverse dingen komen, maar hier een kleine test waaraan je kan zien of het probleem is opgelost.
1: start je motor (in neutraal, anders krijg je lamme hand van de koppeling)
2: Laat aantal minuten stationair draaien (3 balkjes temp aan)
3: Zet uit met sleutel, laat afkoelen.
4: Herhaal dit minimaal 1x
5: In de 3e run (bij mij athans) ging het lampje uit.
De ECU voert dan een zelfdiagnose uit en ziet dat het probleem is opgelost (scheelt weer een ritje naar de dealer).
Mocht hij niet uit gaan, rij dan toch even langs de dealer, het probleem is dan nog niet opgelost. Ik hoop dat niemand dit ooit nodig heeft, maar ik was niet de eerste hiermee en denk ik ook niet de laatste

3
Voor het werkplaatshandboek: klik => 130 MB!
(Het is een combinatie van de Daytona 675, Street Triple & Street Triple R)

4
Diverse mogelijkheden opgesomd voor kentekenplaat en knippers achter klik

5
Balhoofdhoekuitleg

6
aanpassingen

7
Aangepaste onderdelen om van Triple naar Triple R te komen in a nutshell?
→ Radiale remklauwen
→ Radiale rempomp
→ Volledig instelbare voorvering
→ Volledig instelbare achtervering
→ Nieuwe Windscreen
→ Aluminium stuur
→ Een ander zadel (zwart/grijs).

8
verschillen in koelvloeistof: maak een verstandige keuze.






DEELNEMERS


de ROULETTE GREEN one's

Aryen


Djoezz


Jack-D


Lux


MD_Street


Regina


Rene88





de FUSION WHITE one's

bas_k


hemmieverbeek


hvantiel (met 2012 model koplampen)


jm188


miragexxxxx


mvagusta








de CHRYSTAL WHITE one's

bogey (was NiNjA72)


Daanio



DocStefan


Flaterik


Hornet900


Ibin


kobus930


Ltrzfrnk


phustje







de JET BLACK one's
Dionysius


IlyaDW


JPSilvester


monsjobe


Randyfisherman


Remkow


RickTriple






de MATT GRAPHITE one's (R-versie)​

coenster


dewpro


fixnix



ivarpiet


jeroenwestra


JWood


Mike


RedDevil-StripleR


RR.


Woezz







de BLAZING ORANGE one's (R-versie)​


DerHansel


frosty_666


karelh


ndeeka


sincere1983








de PHANTOM BLACK one´s (met een gouden randje)​


hierro


Noezn


Remco77


Ridley


Rudy123


Treur






de SCORCHED YELLOW one´s

onderkruipsel






CUSTOM COLORS

kleur: zeg 't maar.


mvagusta






de RACE-EEND

R@inman






ONZE ERE-LEDEN
MDS


Tripledude³ aka The Hermenator


I-accelerate


mr.X


Jumping-Jack


triple-t


Keller


DarkGiMO


hornet46


Werthers Original





VOOR ALTIJD IN ONS HART

Pina Uram, de übertrippelaar.

 
Laatst bewerkt:
Gevonden!

Leuk om te zien dat er al zoveel nieuwe modellen zijn.

Ik heb me trouwens voorgenomen om nog eventjes op deze te blijven rijden en dan 2014 of 2015 een Speed Triple vanaf 2011 te gaan aanschaffen.
 
Gevonden!

Leuk om te zien dat er al zoveel nieuwe modellen zijn.

Ik heb me trouwens voorgenomen om nog eventjes op deze te blijven rijden en dan 2014 of 2015 een Speed Triple vanaf 2011 te gaan aanschaffen.


Goed denkwerk, 2 voor de prijs van 1 dan doe ik mee.
 
Tja las er nu echt een APK komt met uitlaat eisen dan kan ik mijn akra ook wel in de vuilnis bak gooien en er de orginele potten weer op zetten of een nieuwe fiets kopen
 
En gevonden .

Ik heb een heel vaag probleem met de street; zaterdag reed ik op een bocht af, remde ietsje harder met de achterrem als normaal met als resultaat een blokkerend achterwiel. Motor stopte er ook gelijk mee, kon hem nog wel in bewang houden en ben veilig gestopt. Nu remt de motor dus echt heel raar met de achterrem; elke keer als ik met beide remmen rem word de achterkant heel nerveus en begint ie van achteren ook te glijden. Ook hoor ik een vreemd schrapen wanneer ik een rechtse bocht neem, vooral als deze wat lang en flauw is.

Mijn setup is voor zover ik weet standaard voor een 2007 striple, dus de Nissin remmerij.

Voordat ik bij mn dealer langs ga (garantie) wil ik toch even weten wat jullie visie is op dit probleem? Ligt het aan mezelf of is er technisch iets mis met mn motor?
 
Trek je wel de koppeling in met remmen aan de achterkant Als je natuurlijk heel laag in toeren zit dan ga je de motor smoren als de pest natuurlijk met als gevolg dat hij uit kan vallen

Smorgens
 
Dat verklaard dan toch het blokkeren achter niet? Koppeling is zeker goed ingetrokken, misschien zaterdag door schrikreactie koppeling los gelaten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.