Street Triple topic 21 - Summer Delight

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal.
Zal me hier voorstellen, aangezien ik sinds vorige week de trotse bezitter ben van een groene street triple uit 2008 met maar 4k op de teller en mooie ixil xtrem uitlaatjes (50th anniversary) eronder.
Maik 32 jaar en ik heb nu ongeveer een jaar mijn rijbewijs en heb voor de street een honda 750 nighthawk gereden. Wist vanaf het begin dat het niet helemaal mijn motor was dus rustig rondgekeken wat ik wel wilde. Is dus een Street triple geworden en echt superblij mee! Heerlijk om op te rijden en wat een geluidje! :9~~
Gefeliciteerd! *O*

Eentje uit MP L'warden? Want die had ik zien staan! Mooi exemplaar!
 
Hallo allemaal.
Zal me hier voorstellen, aangezien ik sinds vorige week de trotse bezitter ben van een groene street triple uit 2008 met maar 4k op de teller en mooie ixil xtrem uitlaatjes (50th anniversary) eronder.
Maik 32 jaar en ik heb nu ongeveer een jaar mijn rijbewijs en heb voor de street een honda 750 nighthawk gereden. Wist vanaf het begin dat het niet helemaal mijn motor was dus rustig rondgekeken wat ik wel wilde. Is dus een Street triple geworden en echt superblij mee! Heerlijk om op te rijden en wat een geluidje! :9~~

Congrats! welkom!
 
Gefeliciteerd! *O*

Eentje uit MP L'warden? Want die had ik zien staan! Mooi exemplaar!



Dank je wel.

En idd die bij MP Leeuwarden stond.
Kwam daar eigenlijk alleen langs om de Street te bekijken, maar ik ging weg met een een orderbevestiging en een afspraak om em de volgende dag op te halen.. 8-)
 
Dank je wel.

En idd die bij MP Leeuwarden stond.
Kwam daar eigenlijk alleen langs om de Street te bekijken, maar ik ging weg met een een orderbevestiging en een afspraak om em de volgende dag op te halen.. 8-)
Ik had al meteen een vermoeden.... ;)

Heel veel plezier ermee, hou de rubber onder!

:)
 
Ja hou maar op... pff... ik ben ook verliefd.. ik had nog nooit echt serieus naar een street triple gekeken omdat ik het maar kleine en iele fietsjes vond... echter stond in assen 1 te koop bij MP .. hier verliefd geworden, ook een heerlijke zithouding en ik had absollut niet het idee dat ik op een kleine fiets zat.. en dat geluid inderdaad,,.. poeh!! Fantastisch..en dan heb ik er nog niet eens op gereden..

Dus ik ben benieuwd of iemand nog wat weet!! :Y

Ik ben van plan die van mij te verkopen in de lente. Het is een mat oranje R uit 2009 (2011 op kenteken) met +- 13.000 km erop en veel opties. Mocht je interesse hebben kun je me altijd een mailtje of PB sturen. :)
 
quote:
AstarS'89 schreef op 14 januari 2014 @ 09:16:
kent iemand hier toevallig nog iemand die zijn of haar street triple (r) gaat verkopen? Of ben je zelf voornemens je triple te verkopen? neem ff contact met me op ik ben wellicht ook op zoek naar 1... niet teveel km en het liefst wit of zwart! voorkeur voor bj 2010+ .. rikbolt@msn.com

Alles is te koop :Y doe maar een bod zou ik zeggen ;)

full

full
 
Mooie bike zeg!! Mijn voorkeur gaat wel een beetje uit naar het model waarbij de koplampen veranderd zijn.. volgens mij is dit vanaf 2011... :Y maar deze vind ik ook erg vet!!
 
Zijn er verschillen tussen de street triple (r) van 2010 en van 2012 ?? Behalve de koplampen? Zowel optisch als motorisch?

Staan wel weinig mooie st's te koop op mp/mf ... Vind ik... Weinig modellen ook met de nieuwe neus... Word nog een lastige zoektocht denk ik
 
Zijn er verschillen tussen de street triple (r) van 2010 en van 2012 ?? Behalve de koplampen? Zowel optisch als motorisch?

Staan wel weinig mooie st's te koop op mp/mf ... Vind ik... Weinig modellen ook met de nieuwe neus... Word nog een lastige zoektocht denk ik


Bij mijn weten niet. De 2013 wel.
 
AstarS'89 schreef op 15 januari 2014 @ 19:32:
Zijn er verschillen tussen de street triple (r) van 2010 en van 2012 ?? Behalve de koplampen? Zowel optisch als motorisch?

Staan wel weinig mooie st's te koop op mp/mf ... Vind ik... Weinig modellen ook met de nieuwe neus... Word nog een lastige zoektocht denk ik

Gewoon de mijne kopen en dan nieuwe lampjes eronder ;)
 
Zijn er verschillen tussen de street triple (r) van 2010 en van 2012 ?? Behalve de koplampen? Zowel optisch als motorisch?

Staan wel weinig mooie st's te koop op mp/mf ... Vind ik... Weinig modellen ook met de nieuwe neus... Word nog een lastige zoektocht denk ik

Andere stickers en andere deksels op het motorblok (met triumph logo).
"Chroom" van schetsplaten, uitlaat, dempers en hitteschild is geborsteld ipv gepolijst.
Volgens dit artikel hebben ze ook wat aan de versnellingsbak en ECU aangepast, maar dat heb ik nog nooit eerder gehoord eigenlijk.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind hem ook mooi, maar hij past vind ik niet bij het ronde vormen van de motor zelf, dus daarom vind ik die andere beter staan, maar daarentegen vind ik die nieuwe lampen weer mooier wat lekker tegenstrijdig is met wat ik hierboven zeg :P
 
Zijn er verschillen tussen de street triple (r) van 2010 en van 2012 ?? Behalve de koplampen? Zowel optisch als motorisch?

Staan wel weinig mooie st's te koop op mp/mf ... Vind ik... Weinig modellen ook met de nieuwe neus... Word nog een lastige zoektocht denk ik

Alles is te koop, name your Price:


 
Hallo allemaal!

Tijd geleden dat ik actief ben geweest op het forum, maar gelijk een vraag ;-)

Ik rijd zelf ook een Street en zal binnenkort nieuw rubber eronder moeten leggen. Momenteel liggen er Bridgestone BT-016's op, fijne bandjes maar slijten wel erg snel...

Denk er over na om Continental Road attack 2's eronder te doen. Heeft een van jullie ervaring met deze bandjes onder de Street?

Mijn rijstijl is redelijk sportief en wil zo nu en dan een circuit dag meepakken. Echter zullen er af en toe ook rustige ritjes tussen zitten.

Dus belangrijk vind ik uiteraard grip maar ook de levensduur en dat ze (wat ik nu heb met de BT-016's) niet snel plat worden.

Alvast bedankt voor de reacties :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan