Streetfighter vaste prijs 2750 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
eerste bod heb ik algehad via pm tweede bod vandaag gehad via mail staat nu op 2750 euro..

ik wacht nog rustig af... Hoop dat ik hier ook een mooi / beter bod krijg. Verkoop hem graag aan een liefhebber.
 
eerste bod heb ik algehad via pm tweede bod vandaag gehad via mail staat nu op 2750 euro..

ik wacht nog rustig af... Hoop dat ik hier ook een mooi / beter bod krijg. Verkoop hem graag aan een liefhebber.
Ik zou niet al te lang wachten. Ben bang dat het huidige bod niet veel meer zal stijgen. Vind het persoonlijk niet eens zo'n gek bod.
Dan ben je er van af, anders staat hij weer een jaar bij je in de schuur :X . Ik snap dat je hem wilt verkopen aan een liefhebber, maar die zijn voor fighters schaars.
 
Ik durf de gok wel te wagen...!!

Het is geen straf om er nog even op door te rijden dus.
 
De bieder heeft zijn bod ingetrokken zonder opgegeven reden (helaas)..

Ik wil er 3250 voor hebben! Iemand interesse??
 
kan nog steeds iemand blij maken met dit gruwelijk mooie apparaat dus....
:W
wie doet er een mooi bod!!

:} :] :} :] :} :]
 
Potdomme zeg, ist ding nog niet verkocht...?
wederom een Kickje voor deze mooie fighter


kben zelf meer van de eigenbouw choppers verherbouw anders had ik em inderdaad zelf wel gekocht
 
ruilen tegen deze ?

RF 900 RS2 bij 1995, 28.000 km op teller, 130 pk en top van 260 km.

Ben toe aan iets anders...
full
 
als je met een mooi voorstel komt wel ja want 1 op 1 ruilen dat wordt hem niet... er zal wel wat € bij moeten.
 
Potdomme zeg, ist ding nog niet verkocht...?
wederom een Kickje voor deze mooie fighter


kben zelf meer van de eigenbouw choppers verherbouw anders had ik em inderdaad zelf wel gekocht


Ik snap er ook niks van... Maar goed hij staat te wachten op zijn nieuwe eigenaar!!! Weet alleen nog niet wie de gelukkige zal worden...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan