Streetfighter/Zelfbouw/Musclebike-Meeting

Het loopt nog niet echt storm he? Jammer, of melden zich op het laatste moment nog wat mensen aan? Hoe meer zielen, hoe meer vreugd luidt het gezegde tenslotte!
 
Het loopt nog niet echt storm he? Jammer, of melden zich op het laatste moment nog wat mensen aan? Hoe meer zielen, hoe meer vreugd luidt het gezegde tenslotte!
ja,ik had er ook wat meer verwacht,toch denk ik dat er heel wat komen... ;)
 
Grrrrrrrrrrrrrr.....zie nu pas dit topic door een hint van Hoffer in het X4 forum.
Kijk ff op www.musclebikes.nl en kom erachter dat je lijstje niet volledig is........... '(
 
Laatst bewerkt:
Combi :?

Combi is voor mietjes :+

Die moet ik nog steeds een keer aanschaffen, vind het zoiezo geen gezicht op een fighter

Ik zal je binnenkort 's een combi laten zien, die is gegleden met ca. 80km/h......
Praten we verder.....

SoeF!

P.S. Wat is nou eigenlijk de Fighterlook? Craft/Simpson/Bandit helm, Leren broek, Camouflagejack, Crosslaarzen? Idee voor een topicje? We verzieken Ron's topic... :)
 
het leek allemaal niet te lukken, rijbewijs nog niet binne motor nog niet af

maarrr,

ik heb een plekje achterop een max aangeboden gekregen dus mijn gezicht is waarschijnlijk ook te zien :)
 
het leek allemaal niet te lukken, rijbewijs nog niet binne motor nog niet af

maarrr,

ik heb een plekje achterop een max aangeboden gekregen dus mijn gezicht is waarschijnlijk ook te zien :)
Hoop dat je goed verzekert bent......ken de berijder van die Vmax......L ;) L
 
Ik zal je binnenkort 's een combi laten zien, die is gegleden met ca. 80km/h......
Praten we verder.....

Ik geloof je meteen, behoor tot de kleine groep die er tot nu toe altijd nog op is blijven zitten.

P.S. Wat is nou eigenlijk de Fighterlook? Craft/Simpson/Bandit helm, Leren broek, Camouflagejack, Crosslaarzen? Idee voor een topicje? We verzieken Ron's topic... :)

Heb nu een simpele zwarte helm met donker vizier, legerkisten, textielbroek met protectie en meestal een textiel jas.
Eventueel dus bomberjack in plaats van textiel jas, die is alleen stukken minder veilig.........

Denk eigenlijk dat ik op zoek ga naar een camouflage jack met protectie, al verschillende gezien op fighterama :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan