Streetfighters?

Stray

MF veteraan
29 aug 2002
2.449
0
Herk-de-Stad
Het is mij opgevallen dat ondanks de groeiende belangstelling voor streetfighters (in België toch) er op M-F nooit over gesproken wordt. :?
Is zo'n ombouw gewoon verboden in Nederland of is dit gewoon toeval en rijdt er hier niemand met een streetfighter?
 
Rijden wel mensen met streetfighter... zoek maar es op Nitromax... of www.nitromax.nl ...
Het is niet verboden, maar rijden nou eenmaal nie zoveel mensen mee.
 
De echte streefighters met hun (te)hoge kont (bijna vertikaal) vind ik niks. Een naked bike is wel weer mooi om te zien. Maar is natuurlijk persoonlijk. Ik heb zelf het gevoel dat op dit moment zo'n 70 % van MF een sportfiets heeft (we zullen morgen zien...), en daar zitten niet echte Streetbikes bij. Maar wat niet is kan komen........ ;)

Maar met die dingen kan je ook best leuk stunten....
 
Zo'n bananekont (sorry Bananeman) wat in Duidtsland zo populair is vindt ik ook maar niks. :r
Ik heb eerder een sport, met een strak spits kontje, maar dan zonder kuip en een fly-bar in gedachte.

btw; hoort zo'n fiets nu thuis in sport of in naked? |(
 
Wat heet streetfighter.
Normaal was de doelstelling een racer die zn kuip kapot had eraf slopen.
En zonder verder te rijden met die kuip.
Dit is later uitgegroeid tot het verbouwen en verfraaien van een fiets ipv alleen de kuip weg.
 
Laatst bewerkt:
Een mooie suzuki uit 92 ofzo 750 frame met een 1100 blokje. 7-11. rijd een vriend van me op..
Je ziet er inderdaad heel weinig in nederland. maar naar zijn fiets wordt wel ontzettend veel gekeken.. heeft toch wel iets
....
The bike was build by moto mirage in 1992 Holland. It's a GSX-R 750 frame with an 1052cc engine. A couple of years ago a Wiseco big bore kit was placed, and now it's a 1109cc. A Dynojet stage 3 kit and some K&N filters make it a pretty fast streetfighter.
....

suz.jpg
 
Een mooie suzuki uit 92 ofzo 750 frame met een 1100 blokje. 7-11. rijd een vriend van me op..
Je ziet er inderdaad heel weinig in nederland. maar naar zijn fiets wordt wel ontzettend veel gekeken.. heeft toch wel iets
....
The bike was build by moto mirage in 1992 Holland. It's a GSX-R 750 frame with an 1052cc engine. A couple of years ago a Wiseco big bore kit was placed, and now it's a 1109cc. A Dynojet stage 3 kit and some K&N filters make it a pretty fast streetfighter.
....

(Afbeelding)
Dattie veel bekijks heeft kan ik me erg goed voorstellen. Het ziet er heel prappig uit. Ook zal hij vast behoorlijk snel zijn gezien de specs..... :} :}
 
Het is mij opgevallen dat ondanks de groeiende belangstelling voor streetfighters (in België toch) er op M-F nooit over gesproken wordt. :?
Is zo'n ombouw gewoon verboden in Nederland of is dit gewoon toeval en rijdt er hier niemand met een streetfighter?

Als jij hier in Hollandica een mooie SS ombouwt wordt er gelijk aangenomen dat het een schade fiets betreft en krijg je er minder voor terug en is de fiets moeilijker te verkopen. Ook al is de fiets door alle mooie speeltjes duurder en meer waard geworden.
 
Als jij hier in Hollandica een mooie SS ombouwt wordt er gelijk aangenomen dat het een schade fiets betreft en krijg je er minder voor terug en is de fiets moeilijker te verkopen. Ook al is de fiets door alle mooie speeltjes duurder en meer waard geworden.

Nu is het wel zo dat het merendeel van de streetfighters wel eerder een schuiver hebben gemaakt en omdat je dan voor de prijs van een origineele nieuwe kuip ook wel bijna een tweehands moto kan kopen :+
 
De echte streefighters met hun (te)hoge kont (bijna vertikaal) vind ik niks. Een naked bike is wel weer mooi om te zien. Maar is natuurlijk persoonlijk. Ik heb zelf het gevoel dat op dit moment zo'n 70 % van MF een sportfiets heeft (we zullen morgen zien...), en daar zitten niet echte Streetbikes bij. Maar wat niet is kan komen........ ;)

Maar met die dingen kan je ook best leuk stunten....
En als het vanmiddag onverwachts gaat ijzelen, heeft 50% morgen een streetfighter... :+
 
M'n maat heeft er ook een gemaakt. Zeker wel een vet ding. GSX van '91. Klein stuurkuipje voor, de kont van een R1 en ook helmaal R1 blauw gespoten. Op de tank een witte suzuki stikker. Hele leuke bos demper. Echt wel een vet ding. Daar zou ik m'n SRAD-je wel voor weg willen doen.....
 
Ben aan het denken aan een streetfighter project.

Mijn fzr is leuk om op te leren.. maar meot ook verder kijken..

Een chopper vind ik niets.. een SS vind ik leuk maar is 1000 in dozijn....SM is niet mijn ding....

streetfighter kun je customizen zoals je zelf wil.. maken zoals je zelf wil..en je hebt iets aparts..
 
Ben aan het denken aan een streetfighter project.

Mijn fzr is leuk om op te leren.. maar meot ook verder kijken..

Een chopper vind ik niets.. een SS vind ik leuk maar is 1000 in dozijn....SM is niet mijn ding....

streetfighter kun je customizen zoals je zelf wil.. maken zoals je zelf wil..en je hebt iets aparts..

Ik heb dus hetzelfde idee opgedaan.
of net als maximum je motor een Knightrider uiterlijk geven is ook erg cool ( bijvoorbeeld een Thundercatje is daar geschikt voor )
 
Al 2 vissen gevangen :+
Als ik die gasten met Streetfighters hier uit de buurt zie rijden, zie ik ze savonds nog niet achter een pc zitten.
Sorry, my point of view.
 
Al 2 vissen gevangen :+
Als ik die gasten met Streetfighters hier uit de buurt zie rijden, zie ik ze savonds nog niet achter een pc zitten.
Sorry, my point of view.

Oh ja? Moeten dan alle streetfighterpiloten grote stoere kerels zijn met tattoo's en zo...........eeehhhmmmm oh, ja eeehhhmmmmm ik zal wel een keer een foto nemen van mezelf 's avonds achter de computer ;)
 
Har : zwart spuiten kan iedereen.. is maybe wel extreem maar vind ik niet echt richting streetfighter gaan.


Maaruh tis nu dus meteen gezegd dat alle nerds op supersports rijden ?
 
Har : zwart spuiten kan iedereen.. is maybe wel extreem maar vind ik niet echt richting streetfighter gaan.


Maaruh tis nu dus meteen gezegd dat alle nerds op supersports rijden ?
Ja dat is zo ;) , en ik hang er tussenin blijkt wel weer.
 
Ja dat is zo ;) , en ik hang er tussenin blijkt wel weer.

Ach.. scheelt dat wij het testerone niet via de motor eruit gooien maar er uit gooien voor de vriendin :P

Maargoed.word dus tijd voor een streetfighter..iemand fzr kopen ? :D (is nog serieus ook)
 
Terug
Bovenaan Onderaan