striping velgen R6

aml17572

MF'er
25 feb 2004
98
0
Almere Stad
Ik heb laatst een R6 zien rijden die een geelkleurige striping om zijn velgen had zitten. Weet iemand misschien waar ik die striping kan kopen? Ben al verschillende zaken afgegaan maar nergens is er iets soortgelijks te krijgen.

Mijn R6 zei dat ie het wel mooi vond en dat ie het ook graag op zijn velgjes zou willen!!!!
 
Automaterialen zaak. Ben je voor 3 of 4 Euro klaar.

full
 
Randjes kan je gewoon bij een automaterialen zaak halen. Het is een rolletje tape van MOTIP en je kan je krijgen in verschillende breedtes.

Suc6
 
Stiping is wel leuk, maar ik zag laatst in het motorblad "Motoroccasion" wit geverfde letters op de band :9~ Echt gaaf, echte racelook.

Zelf dus ook maar even aan het prutsen geweest O-) Hierbij het resultaat:

full
 
Stiping is wel leuk, maar ik zag laatst in het motorblad "Motoroccasion" wit geverfde letters op de band :9~ Echt gaaf, echte racelook.

Zelf dus ook maar even aan het prutsen geweest O-) Hierbij het resultaat:

(Afbeelding)

Ik heb het ook gedaan *D . wat een !@#$#!@#!@!#@ werk. Als ik jou was zou ik alle letters doen... vind ik zelf stukkie mooier staan. Beetje onduidelijk pic maar voor het idee
DSCF0001a.JPG
 
..ligt eraan, die fietsenrekken zijn best duidelijk :P Maarreh, ik heb nog gele rimstriping, gegarandeerd twee jaar kleur echt en 'watervast'...en dat kun je van die 3euro striping niet zeggen :X

Moet je ze kwijt dan...zoja dan wil die gele rol wel overnemen.. :)
 
Je kunt ook mooie stickers met R6-logo in je achtervelg plakken - ziet er (vind ik) ook erg leuk uit. Heb geen dig camera maar zal proberen pic te posten...
 
..ik heb idd nog een rol, (..meer dan..) genoeg voor 2 velgen ;) Ziet er zo uit:

(Afbeelding)

Voor 20,- euro is 'ie voor jou *D (..die rol dan hè :z ..)

Arckira ik geef je mn e-mail adres : speedymo@wanadoo.nl
wil je nog enkele dingen vragen:deze rimstriping wat je aanbied is dat een fluorkleurtje???
 
Terug
Bovenaan Onderaan