Stropdas en nette schoenen

Mijn ex had zijn spullen gewoon aan onder zijn textielen pak en had geen klachten over kreukels, schoenen in een koffer of tanktas en klaar ben je.

En anders meenemen in een tanktas en daar ergens omkleden.
:[ zo doe ik het altijd, collebertje dat bij alles past heb ik op kantoor hangen, easy dus.
Vaak laat ik mijn schoenen er ook staan.

Heb iid een textiel pak
 
kan je niet gewoon een keer met de auto een pak hangen op je werk en schoenen en kleed je gewoon elke dag om als je toekomt en weer vertrekt? of valt dit niet onder de mogelijkheden? (voor die laptop bestaan er rugzakken die er speciaal voor gemaakt zijn, mijn vader heeft z'on ding en werkt prima)
 
Ik moet ook in pak, doe er alleen een wijd motorjack overheen (colbert op werk) en een dikke broek over me pakbroek. Schoenen heb ik daar ook. Wil best.
 
hmmmm, moet ook in pak. maar vind het toch een beetje armoe om dat allemaal op de zaak te regelen......

dan maar met de auto.

daarbij, er is meestal toch geen reet aan om over de a20,a4 of weet ik veel welke snelweg in de spits te rijden met de motor. zit ik net zo lief op m´n gemakkie in het koekblik.
scheelt ook vierkante banden ;)
 
:? je zit in de buitendienst en gaat in je pak op de motor?

Ik ga dus in pak naar klanten in de oto :z
Als ik naar me werk moet (zaak) kan ik eventueel wel op de motor. Maare ik ga dus niet in pak op de motor :) Zonde van mijn pak en idd de schoenen.
 
Misschien is dit een oplossing.......
full
 
okee dank jullie wel

ik ga me nu dan maar even haasten naar de Lidl want zo een tanktas is dus essentieel bij het uitvoeren van jullie ideeen.

kleding in rugzak of gewoon nette kleding gaat helaas niet. stomme dresscode :(
topkoffer wil ook helpen. Maar niet haasten, is pas vanaf maandag in de aanbieding.
 
hmmmm, moet ook in pak. maar vind het toch een beetje armoe om dat allemaal op de zaak te regelen......

dan maar met de auto.

daarbij, er is meestal toch geen reet aan om over de a20,a4 of weet ik veel welke snelweg in de spits te rijden met de motor. zit ik net zo lief op m´n gemakkie in het koekblik.
scheelt ook vierkante banden ;)
Ieder zijn meug: ik ga vanmiddag weer over de dijkjes terug naar huis :]
 
hmmmm, moet ook in pak. maar vind het toch een beetje armoe om dat allemaal op de zaak te regelen......

dan maar met de auto.

daarbij, er is meestal toch geen reet aan om over de a20,a4 of weet ik veel welke snelweg in de spits te rijden met de motor. zit ik net zo lief op m´n gemakkie in het koekblik.
scheelt ook vierkante banden ;)
:? ga jij maar zitten bakken in je auto, ik tuf liever voorbij op mijn motor. :]


Een auto is helaas ook geen optie.Ik loop stage dus heb geen recht op een auto. Dus moet het met het OV. en al had ik een auto ..... :z



een rugtas voor laptops?? waar is dat te vinden?
 
Ik gok accountancy. Tenminste aan het pak te horen en de laptop die je mee moet nemen. Zal toch vast wel een mogelijkheid zijn je op kantoor een beetje om te kleden?
 
1) lederen stropdas aanschaffen die bij de rest van je pak past.
2) goldwing aanschaffen en dan de kampeerwagen in de topkoffer verbouwen tot kleedkamer.
 
Ik gok accountancy. Tenminste aan het pak te horen en de laptop die je mee moet nemen. Zal toch vast wel een mogelijkheid zijn je op kantoor een beetje om te kleden?


klopt, ik zit bij de buitendienst. Dus ik ben 90 % van de tijd bij klanten. Kantoor is dus geen optie.

Soms moet ik naar kleine stadjes zoals noordwijk die alleen te bereiken zijn met de bus waarbij je 2 keer moet overstappen om dan vervolgens anderhalf onderweg te zijn. Met de motor zou het misschien 20 minuten zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan