stuntschool??

rustig in de 1 rijden 30 of 40 km/u dan het gas dicht en gelijk weer vol open.
Dan gaat zowat iedere motor op het achterwiel. Eerst maar een stukje maar hoelanger je oefend hoe hoger.
 
rustig in de 1 rijden 30 of 40 km/u dan het gas dicht en gelijk weer vol open.
Dan gaat zowat iedere motor op het achterwiel. Eerst maar een stukje maar hoelanger je oefend hoe hoger.
dit is dus wat ik steeds probeer maar
dat is dus een wheel van een meter met het voorwiel 4cm de lucht in
poehee
 
rustig in de 1 rijden 30 of 40 km/u dan het gas dicht en gelijk weer vol open.
Dan gaat zowat iedere motor op het achterwiel. Eerst maar een stukje maar hoelanger je oefend hoe hoger.

stapvoets tot stilstaand, in een keer de motor naar het balanspunt en dan met 5-10 km per uur wheelieën.. das de correcte manier hahah!!
 
nou het weer is niet echtttttt

ben net voor nieuw rubber geweest maar
ben niet droog over gekomen
;( ;( ;( ;( ;( ;(

niet echt weer om te :] :] :]
 
dat ga ik hier niet neerzetten (begrijpelijk toch?)en als je alleen komt om te kijken zeg ik het liever ook niet.. sorry maar dan hebben we straks allemaal mensen die staan te kijken en extra aandacht trekken en das voor de mensen die dan willen oefenen nadelig.. en ik ga geen instructiedag meer doen, als je een keer wil komen oefenen kan dat maar ga er geen aparte dag meer voor organiseren. heb dat op een ander forum wel eens gedaan en dan komt 75% op het laatste moment niet meer opdagen.
 
zoals ik al zei sorry maar als ik mn eigen plekkies ga verzieken dan zeik ik in mn eigen eten toch? en ik ben gewoon begonnen door het zelf te oefenen!!!en wat een hoop medeklinkers..
 
@ da liks het lijkt haast op stalken maar ik heb weer je motor gespot
tegen over blijdorp stond met een paar motoren naas elkaar geparkeerd
 
sterker nog ik zit daar nu binnen en stap over enkele momenten op.. we gaan deze week afspreken maar ik kan pas woensdag..
 
nee eigenlijk niet we hebben hier niet van die mooie spots

geen grote parkeer plaats of zo of lange rustige weg
pff das minder he

dan moet het zo maar is op de weg
das dus nikssssss

;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan