Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat een bullshit zeg !
Zal wel , kan ie mooi aan honda verkopen kunnen ze in de nieuwe
rc211v inbouwen kijken of het helpt .
Ik geloof het voor geen meter .
zegt iemand die met een merk in de ronte rijd wat in de super 600 sbk en gp in de ronte rijd als mobiele chicaneWat een bullshit zeg !
Zal wel , kan ie mooi aan honda verkopen kunnen ze in de nieuwe
rc211v inbouwen kijken of het helpt .
Ik geloof het voor geen meter .
Het geld van de besparing van dunne lucht
Lader van Khaos van Pablo Planas' de Super Turbo
Door Rome Jorge
Het is niets high-tech. Bij 4 duim in lengte, 3 duim in hoogte en 9 kilo's in gewicht, de Super Turbolader Khaos (KSTC) is klein meer dan eenpalm-gerangschikte assemblage van chroom-geplateerde buizen, geanodiseerde aluminiumkappen, roestvrij staalbouten en een knipsel het schrobben stootkussen vooreen filter. Het is zo eenvoudig het zou kunnen in veel van onze lokalemachinewerkplaatsen worden geconstrueerd, en het is. Zijn uitvinder Pablo Planas beëindigde geen universiteit. Maar zijn uitvinding is niets om te niezen bij. Het bevat geen turbine en is zeker niet chaotisch.
Planas genoemd zijn uitvinding na de Griekse godin van lucht, de Super Turbolader Khaos. Iedereen wil het.
De Secretaresse Vincent Perez van de energie onderschrijft zijngebruik. Het Bureau belangrijkste Luciano Caparas van Transportation van hetLand van Makati zweert door het. President Arroyo erkent zijn uitvinder met de Presidentiële Medaillevan de Toekenning voor Opmerkelijke Uitvinding. Representatieve Generoso Tulagan van San Carlos Pangasinan dringt opzijn installatie op al zijn personeelsvoertuigen aan. San Jose Builders Inc.' de verdeler van sGerry Acuzar financiën KSTC'S, Internationale Inventionhaus; hij is een tevreden klant zelf.
Zij geloven KSTC hen brandstof bespaart. En de nieuwe klanten houden bij de komst.
Sinds November 2003, 3.500 eenheden zijn verkocht. De onderzoekende automobilisten lopen in grimy en chaotische bureauvan Inventionhaus International bij President elk Tower van de WegTimog weinig notulen. De verslaggevers van televisie en druk voegen aan de menigte toe. De tweede verdieping parkerenruimte enkel buiten het bureau wordtgevuld met auto's, zijn eigenaars die helpen van de vrije installatie.
Het is P6,500 waard. De klanten zoals Caparas getuigen van het elke cent waard is. "Mijn 2002 Toyota Revo verbruikte de motor van de 1,8 literbenzineéén liter brandstof aan elke 7 kilometers. Na installatie ging mijn motor verder bij 10 kilometers per liter."Hij voegt toe, De "prestaties zijn beter dan ooit. Het is krachtiger en meer vlot op klimmen."
Hoe het werkt
KSTC, ondanks zijn naam, is geen turbocharger. Het niet kracht-voer brandstof en de zuurstof in de motor zoals echteturbocharger. Het staat eenvoudig in meer lucht toe, niet brandstof, door een gekalibreerd en gefiltreerd gat op de opnameverzamelleiding, nadat de carburator reeds brandstof en lucht in fijn mengsel heeftgemengd. De meeste motoren hebben een stop in de diverse opname waar een buisvan KSTC meer lucht kan binnen gezogen toestaan om te worden en geenboring wordt vereist. De werken KSTC slechts voor benzinemotoren.
De motoren van de benzine zijn het meest efficiënt met een brandstofaan luchtverhouding van 15 is aan. Het mengsel is determined door de carburator die een vleugelklepopent om lucht binnen te laten telkens als men op het gaspedaal stapt. De meeslepende lucht zuigt samen met het een fijne nevel van benzine. Verdere stappen op het gas breder de klep opent en de snellere luchtzuigt in meer benzine.
Het probleem, volgens Planas, is wanneer de motor nutteloos is -- wanneer men niet op het gaspedaalbij allen stapt en de vleugelklep totaal gesloten is. Slechts wordt een druppeltje van brandstof en lucht geleverd aan demotor om het van het sterven door een afwisselende fuel-air route tehouden genoemd de nutteloze kring. De nota's van Planas, "Is de benzine-aan-lucht verhouding wanneer een motor nutteloos isgeen 15 aan. Het mengsel is te rijk, teveel brandstof wordt verspild.Het "onjuiste mengsel van de brandstoflucht veroorzaakt onverbrandebrandstof en verhoogde koolmonoxideemissies, het bijdragen tot verontreiniging.
Planas benadrukt dat de "eigenlijke definitie van ' nutteloos 'nutteloos is."KSTC heeft tot doel om de ondoelmatigheid te verhelpen door meerlucht aan de motor te leveren.
Nochtans, veel van high-end auto's de van vandaag gebruiken, in plaats van carburatoren, de elektronische systemen van de brandstofinjectie die automatisch defuel-air verhouding kalibreren, hetzij bij nutteloos of bij versnelling, aan zijn meest optimale verhouding. Een computer verbetert constant het mengsel van de brandstoflucht datop uitlaatsensoren wordt gebaseerd. De auto's van prestaties gebruiken vaak gedwongen inductiesystemenzoals superchargers, turbochargers, salpeterachtige systemen die kracht-voer een een motorlucht enbrandstof.
KSTC heeft knoppen waarmee om de lucht te kalibreren het levert. Het komt met zijn eigen luchtfilter, klaarblijkelijk gemaakt van de zelfde materialen zoals het schrobbenstootkussens. Volgens Planas, het moet om de drie maanden worden gehandhaafd door de eenheid metzeep en water schoon te maken. KSTC heeft een levenwaarborg.
Het bewijs is in de aantallen
Het Testende Centrum van Taiwan verifiëren het Automobielonderzoek enen kwantificeren het effect van KSTC op brandstofefficiency. Getest op Mitsubishi Freeca (Avontuur) met een originelekoolmonoxideemissie van 1,0 percenten, het apparaat werd gevonden aan lagere emissies aan 0,1 percenten.
Oa van die rode pluggen voor tussen je bougies en de kabels, die zorgen dat je bougies 500% meer vonken. En daardoor meer vermogen leveren...
Misschien werkt het op die 2takt zuip brommers in de Filipijnen ja!
Effe vertaalt met worldlingo.com. Is stukkie makkelijker lezen, maar niet perfect natuurlijk.